مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی به جامعه گفت: صدا و سیما در کنار بیان ضعف‌ها، زحمات و تلاش‌های مسئولان را منعکس می‌کند .

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«احمد پهلوانیان» در جریان دیدار مدیران صدا و سیمای مرکز یزد با آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار کرد: نهم مرداد به برکت حضور مقام معظم رهبری در صدا و سیما و بازدید 13 ساعته ایشان از این مرکز، به عنوان روز صدا و سیما نام‌گذاری شده است .

وی افزود: در مسیر کارمان، تلاش ما همیشه این بوده که فرمایشات علما و بزرگان استان را مد نظر داشته باشیم و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و سایر عرصه‌ها، انجام وظیفه کنیم .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: تمام تلاشمان این بوده که در تمام حوزه‌ها، طبق تاکید حضرت آقا حرکت کنیم و به جهت حمایت و پشتیبانی از دولتمردان و مدیرانی که در این شرایط ویژه کشور به ویژه شرایط اقتصادی تلاش می‌کنند، فعالیت‌های رسانه‌ای‌مان به گونه ای باشد که احساس ترویج یاس و ناامیدی و مشکلات لاینحل در جامعه پیش نیاید .

پهلوانیان تصریح کرد: همکاران ما در صدا و سیما ضعف‌ها و نواقصی را که در جامعه وجود دارد پوشش می‌دهند ولی در عین حال بازتاب دهنده خدمات و زحماتی که دولتمردان و مسئولان می‌کشند هم هستند تا همانطوری که برای رفع مشکلات قدمی برمی‌داریم، در راستای امیدآفرینی به جامعه حرکت کرده باشیم .

وی با اشاره به این‌که تمام بخش‌های صدا و سیما نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند ادامه داد: با توجه به نظرات مسئولان استان به نظر می‌رسد که توانستیم در این حوزه قدم برداریم و به بخشی از اهدافی که دنبال می‌کنیم دست پیدا کنیم .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به این‌که فضای مجازی موقعیتی است که در اختیار همه قرار دارد که از آن برای انتقال پیام انقلاب و اسلام استفاده کننده گفت: ضرورت دارد که دوره های سواد رسانه ای برای جوانان و طلاب برگزار شود و از این فضا استفاده بهتری صورت گیرد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.