حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این بازدید با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار پروانه فعالیت صنعتی در استان قزوین صادر شده است، اما تعداد واحدهای تولیدی فعال در حدود سه هزار کارخانه است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار محصولات تولیدی از ۳۰۰ کارخانه در این نمایشگاه قرار دارد،اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های فراوانی در حوزه صنعت و بازرگانی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

سیده فاطمه مقیمی رییس کانون زنان بازرگان کشور، معصومه مرادیان مدیرکل بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین و فاطمه غفوری رییس کانون زنان بازرگان استان قزوین در این بازدیدحضور داشتند.

در کنار برگزاری نخستین نشست ملی کانون زنان بازرگانان، بازدید از واحد صنعتی پارسیان حریر البرز در شهر صنعتی البرز، نشست با اعضای اتاق بازرگانی، دیدار با استاندار و تشکیل نشست راهبردی کانون ملی زنان بازرگان در پارک علم و فناوری از دیگر برنامه‌های سفر اعضای کانون زنان بازرگان کشور به قزوین است.

در نشست ملی کانون زنان بازرگان، زنان عضو هیات رییسه اتاق مشترک ایران و گرجستان نیز حضور دارند.

کانون زنان بازرگان استان قزوین از اسفندماه سال ۹۶ تشکیل شده و اکنون دارای ۲۷۶ زن بازرگان و تاجر است که از این میان ۵۰ تن به صورت رسمی دارای کارت بازرگانی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.