معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان تاکستان روز چهارشنبه در نشست هماهنگی مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان، افزود: بخشداران، شهرداران و دهیاران تلاش کنند تا راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر تاکستان باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود و برای حضور مردم در این روز حماسی از تمام ظرفیت‌های لازم استفاده کنند.
مهدی صالحی افزود: ۱۳ آبان که به نام روز ملی مبارزه با استکبار ثبت شده است، فقط متعلق به دانش آموزان نیست و باید با توجه به اهمیت دفاع از آرمان‌های انقلاب و مبارزه با نظام‌های استکباری، تلاش کنیم تا همه اقشار در این مراسم شرکت کنند.
صالحی خاطرنشان کرد: یوم الله ۱۳ آبان که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند روز تصویرسازی از پایداری و استقامت دانش آموزان و دانشجویان با آرمان‌های انقلاب است که باید مسئولان با جدیت آن را پیگیری کنند.
مردمی بودن ویژگی برجسته مراسم یوم الله ۱۳ آبان
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار البرز نیز در جلسه  هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان بر نقش قشر جوان به خصوص دانش آموزان در تداوم برنامه‌های این روز تاکید کرد.
میکائیل سلمانی، تاریخ انقلاب اسلامی را دارای فراز و نشیب‌های زیادی دانست و گفت:قشر جوان و به خصوص دانش آموزان در تبیین برنامه‌های ۱۳ آبان نقش اساسی ایفا می‌کنند.  
سلمانی با اشاره به نقش مردم در تمامی رویدادهای جامعه، مردمی بودن برنامه‌ها و حضور تمامی اقشار خصوصا جوانان را به عنوان آینده سازان کشور در راهپیمایی این روز مهم قلمداد کرد و گفت: ضروری است دستاوردهای انقلاب و رویدادهای تاریخی انقلاب ایران برای نسل جدید جامعه با دقت بیشتری تشریح شود تا درک درستی از محتوا و دستاوردهای نظام اسلامی داشته باشند.
شهرستان تاکستان در فاصله ۴۵ کیلومتری و شهرستان البرز در ۱۵ کیلومتری مرکز استان قزوین قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.