محمد رضا شکوهی معاون تعاون و اجتماعی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ۷۰۳  متقاضی دریافت وام به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۶۰۰ نفر تسهیلات دریافت کردند و مابقی این افراد تا پایان سال وام خود را دریافت خواهند کرد.
وی ادامه داد: طی سال جاری میزان وام مسکن پرداختی به جامعه ایثارگران در مرکز استان قزوین ۷۷ میلیون تومان، شهرهای اطراف ۶۶ میلیون تومان و روستاها ۳۸ میلیون تومان بوده است.
این مسئول، نرخ سود تسهیلات مسکن ایثارگران را چهار درصد و مدت زمان بازپرداخت آن را ۲۰ ساله عنوان کرد و افزود: تسهیلات مسکن به جانبازان پنج درصد به بالا، فرزندان، والدین و همسران شهدا، آزادگان و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد به بالا تعلق می گیرد .
شکوهی اضافه کرد:  تسهیلات مسکن سال ۹۰، ۲۰ میلیون تومان بوده و اگر ایثارگران کمتر از آن را دریافت کرده باشند، می‌توانند تسویه‌حساب کرده و در سال جاری وام جدید و کامل ساخت مسکن را دریافت کنند.
وی تاکید کرد: بانک های مسکن، تجارت، رفاه کارگران، ملی، سپه، صادرات و ملت قزوین در پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران استان قزوین همکاری داشتند.
استان قروین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۰۲ جانباز است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.