به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه درنشست شورای هماهنگی امور ایثارگران استان قزوین افزود: تفاسیر و تعارضات قوانین مانع از اجرای درست قوانین در حوزه شهدا و جانبازان شده است.
وی با بیان اینکه استان قزوین سه هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، اظهار داشت: قوانینی که تصویب می شود به دلائل مختلفی همانند عدم تخصیص منابع و حتی نبود آیین نامه اجرایی به درستی اجرا نمی شود و همین مسئله موجب گله مندی ایثارگران شده است.
زاهدی به مشکل اساسی کشور در حوزه طولانی شدن روند اداری پرداخت و گفت: رویه‌ای که اکنون برای اجرای قوانین در جامعه وجود دارد، باید اصلاح شود.
استاندار قزوین به مشکلات درمانی خانواده شهدا و جانبازان پرداخت و گفت: 6 ماه است که هزینه های درمانی و دارویی این قشر به درستی پرداخت نمی شود و لازم است که حمایت های ویژه ای را در این خصوص شاهد باشیم.
زاهدی با بیان اینکه خدمت بیشتر به خانواده شهدا و جانبازان وظیفه ماست، تاکید کرد: با همه خدماتی که به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه می شود بازهم توان پاسخ زحمات و جانفشانی این بزرگواران را نداریم.
نماینده عالی دولت در استان قزوین خاطرنشان کرد: اهمیت و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران و ارائه هرچه بیشتر خدمات اجتماعی از الویت های اساسی و مهم استان است که همواره باید الگوی مسئولان و مدیران قرار گیرد.
استان قزوین سه هزار شهید گلگون کفن تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.