به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حسین زادگان در این دیدار که بلافاصله پس از ادای احترام به شهدا در گلزار شهیدان ساری انجام شد، گفت: ایثار مبحثی الهی ، قرآنی و معنوی است و نمی توان تنها با الفاظ و واژه ها جایگاه ایثارگران و زحمات آنان را تبین کرد.
وی افزود: همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است و این سخن علاوه بر ایجاد و تقویت حس مدیون بودن به ایثارگران، وظیفه همگان را در خصوص سنجش اعمال و کردار خود در رابطه با حفظ حرمت خون و زحمات آنان متذکر می ‌شود.
حسین زادگان درجات والای معنوی ایثارگران را مزد از خودگذشتگی های آنان دانست و گفت: همه می دانیم که جمهوری اسلامی ایران اقتدار امروز خود را مرهون ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنان است و باید قدردان باشیم.
وی همچنین بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به رفع مشکلات جامعه ایثارگران و جانبازان تاکید کرد و افزود: جامعه هنوز شناخت دقیقی از مشکلات و سختی های جانبازان گرانقدر ندارد.
استاندار مازندران با بیان اینکه جانبازان با وجود همه مشکلات، مطالبه ای برای رفع نیازهای شخصی خود ندارند ،گفت: این روحیه ایثارگری قابل تحسین است و باید گسترش بیابد.
استان مازندران از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 10 هزار و 400 شهید و 32 هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرد.
حسین زادگان در نخستین روز کاری خود در کسوت استاندار مازندران همچنین از مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی جویبار به عنوان بزرگ ترین پروژه کشاورزی منطقه شمال کشور بازدید کرد.
ساخت پایانه صادرات محصولات کشاورزی مازندران در منطقه چپکرود جویبار در زمینی به وسعت 31 هکتار با ظرفیت سورتینگ و نگهداری 330 هزار تن محصول از 2 سال پیش آغاز شد.
ویژگی فاز اول برای تاسیسات نگهداری و ذخیره سازی 30 هزار تن انواع میوه ، سبزی ، گوشت ، مرغ ، ماهی و سایر محصولات کشاورزی در انبارها و سردخانه های بالای صفر و زیر صفر دومداره ، بارانداز داخلی مدرن به مساحت هشت هزار متر مربع سرپوشیده با قابلیت کنترل حرارت و 27 دهنه بارگیری مدرن ، برند سازی برای محصولات کشاورزی و غیره است که در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
احمد حسین زادگان روز گذشته با پیشنهاد وزیر کشور و تایید هیات دولت به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران منصوب شد.
وی پیش از این علاوه بر سرپرستی استانداری مازندران، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را بر عهده داشت.
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.