به گزارش ایرنا سعید حاجیان روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته بسیج که در فرمانداری شادگان برگزار شد با تشریح تاثیر فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اظهار داشت: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی میان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است و همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید در جهت گسترش تفکر بسیجی با تعامل هرچه بهتر تلاش کنند.
وی با اشاره به پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان در پنج آذر در شادگان برگزار می شود.
فرماندار شادگان در ادامه ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه ویژه برنامه های هفته بسیج، گفت: مسئولان ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان علاوه بر برنامه ریزی مناسب در جهت هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن برنامه های هفته بسیج در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان حضوری پررنگ در برنامه ‌های اجرایی این هفته داشته باشند.
حاجیان غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان ، برگزاری نشست های بصیرتی، کلنگ زنی طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی، نواختن زنگ بسیج در مدارس، اعزام مسئولان ادارات برای میز خدمت به دهستانها از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان شادگان است.
از 29 آبان تا پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی هفته بسیج نامگذاری شده است.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.