محمد شفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این تسهیلات در قالب ۵۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه و ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به واحدهای خسارت دیده از سیل پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه هفت تن سیمان رایگان و اسکلت فلزی نیز به نرخ دولتی به خسارت دیدگان سیل تعلق خواهد گرفت، اضافه کرد: صاحبان واحدهای آسیب دیده می‌توانند با مراجعه به بخشداری‌های مربوط و بنیاد مسکن شهرستان پس از ثبت نام از این تسهیلات استفاده نمایند.

طرح‌های عمرانی در ۵۰ روستای شهرستان قزوین افتتاح می‌شوند

وی گفت: این طرح‌ها در فاز اول شامل ۱۸۰ هزار متر مربع زیرسازی و جدول گذاری و ۱۸۰ هزار متر مربع آسفالت است که با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان به صورت مشارکتی شامل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان، بنیاد مسکن، دهیاری و خودیاری تا پایان مهرماه تکمیل خواهند شد.
شفیعی افزود: عملیات عمرانی در این ۵۰ روستا در بخش‌های شهرستان قزوین با برنامه ریزی صورت گرفته از خردادماه جاری شروع شده و اواخر مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

۱۰ طرح عمرانی در مناطق محروم شهرستان به بهره برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان قزوین گفت: خدمات‌رسانی به دورترین نقاط شهرستان انجام شده و این عملیات در قالب ۱۰ طرح با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اجرا شد.

شفیعی اضافه کرد: این طرح‌ها در روزهای آینده با حضور استاندار، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) و جمعی از مدیران استان به بهره برداری خواهند رسید.

شفیعی خاطر نشان کرد: اعتبار این طرح‌ها از منابع دولتی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و مشارکت‌های مردمی تامین شده که طی آن عملیات راه سازی، احداث و مرمت، آبرسانی، بهسازی و کانال کشی صورت گرفته است.

۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.