مرتضی زمانپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به سبب ریزش سنگ، سقوط بهمن و خسارات ناشی از سیلاب های اخیر ، امکان امداد رسانی زمینی به مناطق ' سه جو گاوشیر ' ، ' لبد بازفت ' ، ' زرک دهستان موگویی ' و منطقه شوله بازفت وجود ندارد و با اعلام نیاز به مرکز استان منتظر اعزام بالگرد هستیم.
وی ادامه داد: جاده دزک سرچشمه دوآب صمصامی به سبب طغیان رودخانه همچنان مسدود است و تلاش‌ می‌شود این جاده بازگشایی و یا جاده دیگری جایگزین آن شود.
فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به قطع بودن راه ارتباطی 7 روستای منطقه دهستان موگویی بخش بازفت، اظهار داشت: بر اثر ریزش کوه راه ارتباطی هفت روستای دره رزگه، بیراهگان، سر آقاسید، خویه، سوه، تلو و صالح کوتاه در دهستان موگویی مسدود است.
زمانپور خاطرنشان کرد: برای خدمات رسانی به این روستاها، اعزام 2 فروند بالگرد به دستور استاندار چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: برق تمامی روستاهای شهرستان نیز به جز روستاهای خویه و سرآقا سید وصل شده است.
به گزارش ایرنا، سیلاب های بهاری روزهای دوشنبه و سه شنبه در چهارمحال و بختیاری خسارت هایی به مزارع کشاورزی، مزارع پرورش ماهی، زیرساخت ها و منازل مسکونی مردم در نقاط مختلف استان به ویژه در شهرستانهای کوهرنگ، اردل، کیار و لردگان وارد کرد.
برآورد اولیه این خسارت سیل در شهرستان کوهرنگ 4 هزار و 500 میلیارد ریال اعلام شده است.
چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه های زاینده رود، کارون و بخشی از دز است و بارش های سیل آسا در این شهرستان منجر به بالا آمدن دبی این رودخانه ها شده است.
چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.