سرهنگ پاسدار عباس برزگر روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: رژه نیروهای مسلح و نمایش اقتدار نظام نیز ۳۱ شهریورماه با حضور ۱۷ یگان نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تزریق روحیه وحدت به جامعه دانست و اضافه کرد: ایجاد وحدت و انسجام در جامعه و تزریق روحیه همدلی میان مردم موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود و باید با کمک رسانه‌ها ضمن هوشیاری و فاصله گرفتن از عناصر دشمن به انسجام هرچه بیشتر دست یافت.

برزگر با بیان اینکه نیروهای مسلح علاوه بر اقدامات نظامی در موضوعات عمرانی و حوادث غیرمترقبه نیز حضور موثری دارند، افزود:به عنوان مثال در جریان سیل اخیر نیروهای سپاه استان وارد عرصه خدمات رسانی به مردم شده و ساخت ۳۷۵ منزل مسکونی را در نورآباد لرستان برعهده گرفتند.

این مسئول با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان، گفت: امروزه امنیت در تمام نقاط کشور به لطف نیروهای انقلابی بسیج، سپاه و ارتش گسترده شده است و زنان و دختران جامعه بدون دغدغه امنیت در دورترین نقاط کشور به صورت تک سرنشین رانندگی می‌کنند.

برزگر نقش شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم را در ایجاد امنیت بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: به همت شهیدانی نظیر بابایی، لشگری، حسن پور، بلباسی و ... نظام جمهوری اسلامی به اوج اقتدار دست یافته و توانست مقابل دشمنان برون مرزی ایستادگی کند.  

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (ع)  قزوین به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگرچه یکی از مأموریت‌های انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی بود اما صدور انقلاب اسلامی از دیگر مأموریت‌های آن است که نمود بارز این ماموریت را می‌توان در جبهه مقاومت مشاهده کرد.

برزگر همچنین به نقش رهبری امام (ره) در اوائل انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: با وجود همه دشمنی‌ها و فشارهای خارجی از سوی رژیم بعث، امام توانست سکان انقلاب را در دست گرفته و توطئه استکبار جهانی به سرکردگی اتحادیه جماهیر شوروی، ایالات متحده آمریکا و انگلستان را خنثی کند.

۶۱۰۱*۹۹۲۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.