منوچهر حبیبی روز یکشنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان قزوین گفت: فضاسازی شهری و اداری در هفته دفاع مقدس باید به نوعی باشد که حس این هفته ارزشمند را به مردم منتقل کند و نباید کمیت را در کنار کیفیت در برگزاری برنامه های این هفته فراموش کنیم. 

وی با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس باید تازه بوده و برای نسل سوم و چهارم انقلاب جذابیت داشته باشد، اضافه کرد: در فضایی که نوجوانان ما سرگرم فضای مجازی هستند و تحت هجمه های دشمن قرار دارند باید برنامه‌های دفاع مقدس متفاوت از گذشته و جذاب باشد.

حبیبی در ادامه اظهار داشت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمرنگ شود هم در دنیا و هم در آخرت دچار خسارت و زبان خواهیم شد و همه به خصوص فرمانداران باید تلاش کنند تا برپایی برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان ها به خوبی دنبال شود.

معاون استاندار قزوین با بیان اینکه دفاع مقدس نظام و انقلاب را آب دیده کرده است، اظهار داشت: ما هیچ وقت اهل جنگ نبوده و نخواهیم بود، اما دفاع مقدس نشان داد که هرکس چشم بد به نظام و انقلاب داشته باشد تا پای جان دفاع خواهیم کرد.

حبیبی، دفاع مقدس را سرشار از دستاوردها عنوان کرد و گفت: وجود شهیدان همت و باکری نشان دهنده اعتماد به جوانان بود که از دستاوردهای دفاع مقدس به شمار می‌رود و در این دوران جریانات سیاسی محو وحدت مردم و اقشار مختلف اجتماعی شدند.

وی همچنین گفت: خیلی از استعداد ها در دوران دفاع مقدس شناسایی شد و بخش زیادی از بدنه مدیریت امروزی ما از همین رزمندگان دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است.

حبیبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما مبتنی بر فرهنگ دین و ارزش های اسلامی است، بیان داشت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی تبعیت محض و بی چون چرا از ولایت فقیه است و در فضای کنونی نیز این مهم باید بیش از پیش  مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه مردم قدرت نرم این نظام هستند، خاطرنشان کرد: این مردم هستند که شایسته خدمت‌اند و  و هرکجا که لازم بوده پای کار ایستاده و از نظام ‌انقلاب حمایت کرده‌اند.
۹۹۲۵*۳۰۱۳ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.