هدایت‌اله جمالی‌پور  در دیدار با مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار داشت:  نگاه مسئولان به خانواده‌های شهدا و جانبازان باید یک نگاه ویژه باشد؛ چرا که شهدا با از خود گذشتگی، امنیت و حریت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و به دشمنان اجازه ندادند که تمامیت ارضی کشور  را تحت سیطره خود قرار دهند.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و جان فشانی جوانان برای دفاع از این مرز و بوم اظهار داشت: مردم با جان و دل و متحد و یک صدا به انقلابشان اعتقاد داشتند و در این راستا بهترین سرمایه های خود یعنی جوانانشان را تقدیم دفاع از مرز و خاک کشور کردند.

 جمالی پور تصریح کرد:جوانان این مرز و بوم  شهید وجانباز شدند،  تا ایران و ایرانی در جهان سربلند و سرافراز باشد و امروز ما به عنوان خادمان مردم باید در مسیری که خواست شهدای عزیز هست یعنی خدمتگذاری درست گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: طبق حدیثی از امام سجاد(ع)، شهادت امام حسین(ع) برای گریه کردن نیست بلکه ایشان جان خود را فدا کردند تا فهمیدن، تعقل و تدبر را به ما بیاموزند.

استاندار قزوین  با بیان اینکه متاسفانه برخی هنوز فهم درستی از علت انقلاب ندارند، افزود: باید شناخت صحیحی از اینکه چرا مردم انقلاب کرده و خواسته مردم از انقلاب چه بوده،  در ما و جامعه ایجاد شود.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به کارهای بزرگی که در چهل سال گذشته در کشور صورت گرفته، گفت: در چهار دهه گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف انجام شده و انسان‌های بزرگی با کار و تلاش شبانه روزی، وجود خود را فدای این نظام و مملکت کردند که باید قدردان زحمات و خدمات  آنها باشیم.

 وی  ادامه داد:ما می‌توانستیم با تلاشی مضاعف‌تر و دوری از تفرقه با هم افزایی و بسیج امکانات کارهای بزرگ وخدمات شایسته‌تری ارایه کنیم و اگر عزت و آبادانی این مملکت را می خواهیم، باید به دور از ایجاد یا توجه به فضاهای مخرب، راه وحدت، انسجام و هم افزایی را انتخاب و تقویت کنیم.  

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: راه ساختن کشور محور قرار دادن تعهد، تخصص، شایسته سالاری در انتخاب مدیران و کارکنان به دور از توجه به  گرایش سیاسی آنها است.

استان قزوین سه هزار شهید گلگون کفن تقدیم نظام اسلامی کرده است.

۶۰۱۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.