هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین جمعه شب در نخستین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افزود:برای ساختن کشوری آباد نیاز به همدلی و وفاق داریم وبا مشارکت جمعی می توانیم خدمتگزار خوبی برای مردم عزیز باشیم و برای خودمان عاقبت به خیری به همراه بیاوریم.
 جمالی پور گفت: فرصت بسیار محدود است ولی در این فرصت کم می‌توان تاریخ ساز شد و خوشحالم با امام جمعه ای کار می‌کنم که مورد وثوق و احترام مردم است.
  استاندار  قزوین افزود: هدف قرار دادن نیروی انسانی، اولویت اول دشمنان انقلاب و نظام است و استکبار جهانی در صدد است با تفرقه افکنی در بین صفوف به هم پیوسته مردم عزیز ایران رسوخ پیدا کند.
 جمالی پور در ادامه بیان کرد: نگاه ما این است که بدون در نظر گرفتن تفکر ها و گرایش های حزبی همه نیروهای انسانی را که برای ما سرمایه محسوب می‌شوند به خدمت بگیریم و امیدواریم با حمایت های نماینده ولی فقیه و بزرگان استان بتوانیم امکانات مناسبی را برای شهروندان عزیز استان قزوین فراهم سازیم.
 ایشان افزود:هدف ما جلب رضایت الهی و مردم است و برای نیل به این هدف با تلاش وافر و خدمت گزاری شبانه روزی می توانیم ذهنیت خوبی را از مسئولان برای مردم ایجاد کنیم.
جمالی پور در پایان با بیان اینکه مدیران باید ضمن توجه به رعایت قانون و پاکدستی، برای انجام بهتر امور و خدمت رسانی بیشتر به مردم ریسک پذیر و خلاق باشند، گفت: مدیران ما باید ریسک پذیر باشند وبا جرات و جسارت و البته پاکدستی بتوانند دست به کارهای بزرگ بزنند.

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.