در این مطلب می خوانیم: معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: جاده‌های مواصلاتی استان از پاکیزه‌ترین جاده‌های کشور هستند و استان قزوین می‌تواند به عنوان پایلوت استان پاکیزه در کشور معرفی شود.
علی فرخزاد در جلسه ستاد خدمات سفر استان گفت: جاده‌های مواصلاتی و معابر شهری استان از پاکیزه‌ترین جاده‌ها و معابر کشور بوده و این موضوع توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست در سفر اخیرش به استان نیز مطرح شد، از همین رو قزوین می‌تواند به عنوان پایلوت شهر پاکیزه در کشور معرفی شود.
وی افزود: اعتبارات قابل توجهی برای نگهداری و اصلاح راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان صرف می‌شود، بنابراین باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود و قزوین از حالت عبوری خارج شده و همچون سال‌های گذشته به مقصد گردشگری بدل شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: برای ارائه خدمات بهینه به مسافران، انسجام برنامه‌های گردشگری، پاکیزگی شهرها، معرفی جاذبه‌های استان و... باید از ظرفیت تمامی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استفاده کرد.
فرخزاد با بیان اینکه استان فقط شهر قزوین نیست، افزود: باید تمامی برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها در سطح استان انجام شود که در این خصوص شورای اسلامی شهرها و بخشداری‌ها می‌توانند موثر عمل کنند.
وی تصریح کرد: برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی، کمیته سلامت و محیط زیست در خصوص حضور و استقرار پزشکان متخصص در ایام تعطیلات نوروزی تدابیر لازم را اتخاذ نماید.
سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) از دیگر مطالب ولایت است که با تیتر نیاز ما به مسلمانی است، نه اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی منتشر شده است.
آیت الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار با تاکید بر اینکه امانت‌داری یکی از رسالت‌های مهم حوزه خبر است، تصریح کرد: رسانه‌ها در کار اطلاع‌رسانی ‌باید امانت‌دار باشند و صدای دین، مظلومیت، حق‌طلبی و آیین انبیاء(ع) و ائمه اطهار (ع) را به تمام جهان برسانند و تلاش کنند تا هیچ مانعی این رسالت مهم را تحت الشعاع خود قرار ندهد.
افتتاح راه آهن قزوین- رشت با حضور رییس جمهوری، فعالیت چهار هزار و 200 شرکت دانش بنیان در کشور، کسب مقام سوم کاراته کاران آبیک در نهمین دوره مسابقات کشوری سبک دای دو ایران، هادی آباد روایت مردمان فراموش شده، گفت و گو با تنها هنرمند تکه دوز قزوین با تیتر اثرم را به فضانورد آمریکایی هدیه کردم از دیگر عناوین این شماره ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیر مسدولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.