مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین روز چهارشنبه در همایش زنان زینبیون که با حضور الهام چرخنده سفیر عفاف و حجاب در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، با تاکید بر حفظ حجاب و عفاف در جامعه گفت: چادر سیاه زنان روی نظام و انقلاب اسلامی را سفید کرده است و باید اهمیت حجاب و عفاف مورد توجه جوانان قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدی مهدی جو افزود: به برکت وجود همین چادر زنان است که ما توانستیم در مقابل هجمه دشمنان نظام و انقلاب ایستاده و بسیاری از دسیسه‌های آنها را خنثی سازیم. 

وی در مورد نگاه غرب گرایانه به زنان اظهار داشت: نگاه جنسیت منهای انسانیت، رویکرد انسان‌های هرزه است که جایگاه زنان را در حد کالای مصرفی در جامعه تنزل می‌دهند.

مهدی جو با انتقاد از رویه فمنیسم و توهینی که به جایگاه انسانیت دارد، گفت: فمنیسم فرزند نحس اومانیسم است و این تفکر غلط ماحصل نگاه جامعه غربی به زنان بود.

وی همچنین گفت: زن در اسلام نه تنها تفاوتی با مردان ندارد، بلکه نقاط افتراق او موجب عدالت در جنسیت می‌شود و این دستاورد تفکر اسلام است که قرن‌ها پیش از نحله‌های فکری جدید به وجود آمده و باید حفظ شود.

مهدی جو خاطرنشان کرد: مقدس‌ترین و برافراشته‌ترین پرچم انسانیت زن، چادر است که به زن هویت واقعی می‌بخشد و او را از نظر معنوی ارتقا می‌دهد، بنابراین برای پاسداشت خون سرخ شهدا باید چادر سیاه زنان را مایه فخر و مباهات نظام و انقلاب بدانیم.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.