منوچهر حبیبی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: این تذکر از سوی استاندار به مدیران داده شده است که از ارایه آمار مایوس کننده خودداری کرده و با پیدا کردن راهکار برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

حبیبی، مهمترین اتفاق سیاسی پیش روی کشور و استان را انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: مقدمات این رویداد سیاسی بزرگ انجام شده و ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها فعال شده است.

وی اضافه کرد: تحرکات نامزدها و داوطلبان انتخابات به صورت مستمر رصد و ثبت و ضبط شده و به نهادهای موثر آن از جمله هیات‌های اجرایی و نظارت در موقوع لزوم منعکس خواهد شد.
حبیبی گفت:در خصوص دخالت مدیران در انتخابات اگر شواهدی با ادله محکمه پسند دال بر دخالت مدیران باشد حتما مدیران احضار شده و اگر گوش شنوایی نداشته باشند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

معاون استاندار با بیان اینکه از رای مردم حتما محافظت می‌کنیم، ادامه داد: هیچ مدیری حق ندارد له یا علیه کسی وارد عمل شود و فضای انتخابات باید به دور از جو امنیتی کاملا آرام و اخلاقی شکل بگیرد.

وی با اشاره به ثبت نام پیاده روی اربعین گفت: سال گذشته در این حرکت بزرگ فرهنگی ۱۹ هزار نفر ثبت نام کردند و امسال پیش بینی می‌شود که این عدد بسیار بزرگتر باشد.

حبیبی افزود: ثبت نام برای شرکت در پیاده روی اربعین از اول شهریورماه در سامانه سماح شروع شده است و امیدواریم شاهد برگزاری این رویداد فرهنگی به بهترین نحو باشیم.

معاون استاندار با اشاره به خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان، گفت:تاکنون ۱۷۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده و ۹۴ درصد مطالبات گندمکاران معادل ۲۸۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

حبیبی افزود:اولویت‌های استان در حوزه کشاورزی با تاکید استاندار قزوین اجرای سامانه آبیاری نوین و توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به نرخ بیکاری در استان افزود: این نرخ در پایان بهار امسال ۱۰.۶ بوده که نسبت به سال گذشته ۶ دهم درصد و نسبت به متوسط کشوری ۲ دهم درصد پایین تر است.

حبیبی ادامه داد:کاهش نرخ بیکاری اثر خود را در تعداد تعدیل نیرو گذاشته که به نسبت چهارماه مشابه سال گذشته ۱۸.۸ درصد نرخ تعدیل‌های استان کاهش یافته است.

وی با گرامیداشت یاد شهید رجایی و با بیان اینکه بزرگترین شهید دولت شهید رجایی فرزند و متعلق به استان است، افزود:امسال با تدبیر مدیریت ارشد استان قرار شده است برنامه ای را در تهران برای گرامیداشت این شهید داشته باشیم که مقدمات آن انجام شده و اطلاع سانی لازم در خصوص آن صورت خواهد گرفت.

۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.