مدیرعامل شرکت نوآور ارتباط صنعت شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک گفت: از 264 نیروی کار این واحد، 146 نفر بومی شهرستان آبیک هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد فرهادکیایی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک که مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین دو، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک و رئیس اداره امور ورزش و تفریحات سالم کارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین حضور داشتند، ضمن قدردانی از همکاری بسیار مطلوب مسئولان شهرستان آبیک  و مساعدت آنان در حد توان اظهار کرد: برای تامین بخشی از نیازها و واحدهای کاری این واحد تولیدی به موتور محرک برای حرکت به سمت توسعه بیشتر به مقوله‌ای فراتر از اختیارات مسئولان شهرستان آبیک نیازمند هستیم.

وی افزود: با توجه به خاکبرداری واحد جدید توسعه، ظرف چند ماه آینده طرح توسعه اشتغال  خواهیم داشت که مربوط به حوزه برق و الکترونیک و بخشی ازاقلام مرتبط با it و کابل‌های تخصصی است.

مدیرعامل شرکت نوآورارتباط صنعت شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک ادامه داد: طبق رصد انجام شده تقریبا بیش از 95 درصد اقلام مرتبط با it وارداتی است و طی دو ماه آینده برای بازدید از نمایشگاهی در همین زمینه به آلمان سفر خواهیم کرد تا تکنولوژی‌های مورد نظر را رصد و برای تهیه اقلام اقدام کنیم.

فرهادکیایی سهم نیروهای انسانی در صنایع مختلف را متفاوت دانست و اضافه کرد: با توجه به تحریم‌های موجود باید فعالیت‌ها را توسعه داد، قابلیت‌ها را شناخت و به نحو احسن از این قابلیت‌ها برای تولید استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها موجب پوست‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی می‌شود و موجب می‌شود تجربه کسب ‌کنیم که چگونه بدون نفت، حرکت و زندگی کنیم.

این مدیرعامل  با بیان اینکه بیشتر به دنبال ایجاد اشتغال هستیم و سود هم خود به خود ایجاد می‌شود، بیان کرد: هر چه درآمد کسب کرده‌ایم، برای توسعه فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال هزینه کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت نوآورارتباط صنعت شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک اذعان کرد: به دلیل نداشتن بانک اطلاعاتی از نیروهای تخصصی در شهرستان آبیک، گاهی اوقات برای جذب نیروی متخصص از نیروهای خارج از شهرستان استفاده می‌کنیم.

فرهادکیایی افزود: با توجه به اینکه از امکانات و شرایط شهرستان آبیک استفاده می‌کنیم، موظف هستیم به مردم این شهرستان خدمات دهیم؛ تاکنون 264 نیروی  کار داریم که از این تعداد، 146 نفر اعم از آقا و خانم بومی شهرستان آبیک هستند؛ حدود40 نیروی کار این واحد از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان آبیک هستند.

وی ادامه داد: در زمینه ارتباط صنایع با دانشگاه، باید گفت که با توجه به وجود نیروهای فرهیخته، دانشگاه‌ها باید در این زمینه پیشگام شوند که در پارک علم و فناوری قزوین در زمینه طرح‌های توسعه، تعاملاتی در دستور کار قرار گرفته است.

در پایان این نشست، مسئولان و خبرنگاران به همراه مدیرعامل واحد تولیدی نوآورارتباط صنعت تولیدکننده انواع دسته سیم خودرویی و لوازم خانگی شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک از این واحد تولیدی، بازدید کردند و در جریان روند فعالیت این واحد قرار گرفتند و ازخبرنگاران شهرستان آبیک هم تجلیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.