داود محمدی روز شنبه در مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران عرصه تولید و صادرات که در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد، افزود: امروز یکی از رسالتهای سنگین جامعه این است که مسئولان در کنار اطلاع رسانی به همراهی هرچه بیشتر با خبرنگاران بخش اقتصاد، اشتغال و تولید اقدام کرده و فعالان رسانه ای را حمایت کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری فقط یک حرفه نیست و از جلوه های هنری برخوردار است، اظهار داشت: شغل خبرنگاری از عشق و علاقه سرچشمه می گیرد و فعالان این عرصه بدون چشمداشتی با همه فداکاری ها به عنوان آیینه تمام نمای جامعه نقش آفرینی می کنند.

محمدی به نقش پررنگ خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از نکات اساسی و مهم در حوزه مجلس شورای اسلامی اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران از مصوبات و نطق نمایندگان است که بدون آن اهداف اصلی مجلس شورای اسلامی ناتمام می ماند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بر صداقت در اطلاع رسانی و روزآمدی خبر تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم از مطالبات اصلی جامعه است و خبرنگاران باید همواره توجه کنند که در انعکاس اخبار اصل عدالت و امانت داری را فراموش نکنند.

محمدی انعکاس برخی اخبار را فقط سیاه نمایی عنوان کرد و گفت: مایوس کردن مردم از دستاوردهای نظام و انقلاب خواست دشمنان جمهوری اسلامی است،  درحالی که کشور در دهه های اخیر پیشرفت های عظیمی در حوزه های علوم ماهواره ای، سایبری، دفاعی و... داشته است که باید اطلاع رسانی شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور در حوزه کسب و کار و اشتغال غافل بوده است، خاطر نشان کرد: اگر چه در حوزه اشتغالزایی با کمبودهایی مواجه هستیم، اما نباید فراموش کنیم که جمهوری اسلامی در سایر مسایل به رتبههای بلندی دست یافته و همواره در حال توسعه است.

محمدی با بیان اینکه عمده مدیران جامعه خدوم و پاکدست هستند، یادآور شد: فساد هم ممکن است در بین مسئولان جامعه وجود داشته باشد، اما عمومیت ندارد و باید میان مدیران پاکدست با فاسد تمایز قایل شد.

۹۹۲۵* ۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.