رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: در مباحث اقتصادی، توجهی به مقوله اقتصادی نشده و همین امر موجب ایجاد فاصله تا سند چشم انداز انقلاب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد(عج) قزوین که صبح امروز با حضور مسئولان نظامی و دستگاه‌های استان در سالن شهید مطهری سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) برگزار شد، بیان کرد: در گام دوم انقلاب، نظام، گام‌های بسیار بلندی برداشته و این امر مستند به آمار موجود است.

وی گفت: با مقایسه پیشرفت های قبل و بعد از انقلاب، در بسیاری از حوزه ها پیشرفت‌های موجود، دارای اختلافاتی عمیق است که این امر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و نشان از عدالت گستری انقلاب در کشور دارد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیشرفت در حوزه های مختلف، نشان از توجه به این حوزه ها داشته اما متاسفانه در مباحث اقتصادی، توجهی به این مقوله نشده و همین امر موجب ایجاد فاصله تا سند چشم انداز انقلاب شده است.

وی گفت: باید روحیه انقلابی و جهادی اتفاق بیفتد چرا که موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه، در وضعیت خاصی قرار دارد و موفقیت های منطقه از جمله آغاز و به ثمر رسیدن انقلاب های منطقه، برگرفته از جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.