رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: هر چقدر صفوف مردم در راهپیمایی 22 بهمن فشرده‌تر و حضورشان پررنگ‌تر باشد، غبار یاس و ناامیدی بیشتری بر چهره دشمن می‌نشیند.

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: قزوین از استان‌هایی بود که در پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت برجسته و چشمگیر داشته و تعداد بسیاری از چهره‌های برجسته این استان در مبارزات علیه رژیم طاغوت نقش ایفا کرده‌اند.

وی افزود: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه کشتار فجیعی که در هفتم دی ماه 57 در قزوین رخ داد، نشان داد مردم استان در به ثمر رسیدن انقلاب نقش برجسته‌ای داشته‌اند و شهدای بسیاری در سال 57 تقدیم انقلاب کرده‌اند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدین و انقلابیون استان قزوین در مبارزه با رژیم ستمشاهی گام برمی‌داشتند و حضور مردم هم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات خیره‌کننده و چشمگیر بود که کشتار وقیحانه مردم استان در هفتم دی ماه 57 خود گواه این مطلب است.

محمدی اضافه کرد: نظام طاغوت در هفتم دی ماه 57 نتوانست راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم قزوین را تحمل کند به همین دلیل دست به کشتار مردم زد و تعداد زیادی تقدیم نظام و انقلاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معاندین نظام اذعان کرده بودند مردم ایران 40 سالگی انقلاب را نخواهند دید، مردم موضع‌گیری و عکس‌العمل مناسبی را از خود نشان داده و با بصیرت و معرفت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و حضوری دشمن‌شکن و خیره‌کننده خواهند داشت.

این نماینده مجلس اذعان کرد: گرچه برخی نارسایی‌ها و مشکلاتی همچون مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال در کشور وجود دارد اما این مسائل تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی‌ها نمی‌گذارد و مردم بین این دو عامل تفکیک قائل می‌شوند و از نظام، ارزش‌های اسلامی و خون شهدا پاسداری کرده و با صلابت می‌ایستند و از انقلاب دفاع می‌کنند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مولفه‌هایی که همیشه مورد محاسبه دشمنان ملت ایران و ایران اسلامی است، حضور مردم در صحنه‌های مختلف است زمانی که حضور مردم در راهپیمایی پررنگ باشد دشمنان می‌فهمند که بین نظام و مردم و بین ولایت فقیه و مردم پیوستگی وجود دارد و مانع از نفوذ آنها برای رسیدن به اهدافشان می‌شود.

محمدی ادامه داد: هر چقدر صفوف مردم در راهپیمایی 22 بهمن فشرده‌تر و حضورشان پررنگ‌تر باشد، گرد یاس و ناامیدی بیشتر بر چهره دشمن می‌نشیند.

وی اضافه کرد: با حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان به این نتیجه می‌رسند که مردم اجازه نمی‌دهند آنان در انقلاب نفوذ یابند و نقشه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.