رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری ایلنا می‌تواند با توجه به صنعتی و کارگری بودن استان قزوین، اخبار بسیاری را در حوزه کارگری پوشش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی در مراسم راه اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا استان قزوین اظهار کرد: خبر به‌عنوان یکی از مولفه‌های توسعه یافتگی در کشورهای مختلف است که سرعت و صحت نقش ارزنده‌ای را در عرصه خبر ایفا می‌کند.

وی افزود: مردم به اخبار مستند و مستدل خبرگزاری‌ها اعتماد می‌کنند که لازم است خبرنگاران با درج و انعکاس اخبار صحیح و  واقعی و ورود در انعکاس کاستی‌ها و مشکلات مردم، در اعتمادسازی در آنها گام بردارند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: رسانه‌ها باید در عصر انفجار اطلاعات که فشردگی رقابت‌ها در عرصه سرعت و اطمینان بخشی به مردم در زمینه خبر وجود دارد، جایگاه خود را باز کنند.

محمدی اضافه کرد: خبرگزاری ایلنا از پرمخاطب ترین رسانه‌های استان قزوین است این در حالی است که می‌تواند با توجه به صنعتی و  کارگری بودن استان و همچنین وجود شهرهای صنعتی متعدد خیل عظیمی از اخبار را درحوزه کارگری منعکس کند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران ایلنا می‌توانند با اطلاع رسانی به هنگام، دقیق و صحیح، رسالت خود را به طور واقعی در آگاهسازی مردم ایفا کنند.

این مسوول تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با همکاری و هم افزایی با یکدیگر، حوزه اطلاع رسانی را تقویت کنند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: حزب اسلامی کار از تشکل‌های دیرپای کشور است که به عنوان حزب واقعی در عرصه های سیاسی و اجتماعی فعالیت دارد و به صورت ریشه‌ای و عمیق به موضوعات می‌پردازد.

محمدی راه اندازی دفتر خبرگزاری ایلنا را مایه خیر و برکت برای استان قزوین ذکر و  ادامه داد: هر چقدر تعداد رسانه‌ها افزایش یابد، می‌تواند برای استان و کشور مثمرثمر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با استقرار نمایندگی خبرگزاری ایلنا در شهرها و شهرستانهای استان قزوین، می‌توانیم به گستره مویرگی خبررسانی در تمام استان دست یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.