هزار و ۱۱۳ طرح دامداری طی سال گذشته به ارزش ۲۲ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان در مناطق روستایی و شهرهای کوچک استان قزوین اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: از این تعداد طرح، ۹۶۹ طرح دام سبک به ارزش ۲۰ میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان بوده که حدود ۱۹ هزار و ۳۸۰ رأس دام را شامل شده است.

سید مرتضی دهقانی حسین آبادی بیان کرد: همچنین سال گذشته ۱۴۴ طرح دام سنگین با ظرفیت ۴۳۲ راس به ارزش ۲ میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان اجرایی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به رویکردهای جدید در اشتغالزایی مددجویان گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان با دیدگاه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به صورت توأمان انجام می شود و شغلی که به لحاظ اقتصادی از پایداری و صرفه مادی برخوردار بوده و از نظر اجتماعی و فرهنگی نیز متناسب با شرایط مددجویان باشد به آنها پیشنهاد می شود.

دهقانی حسین آبادی عنوان کرد:پایداری اشتغال یکی از مسائل مورد تأکید در ایجاد اشتغال است چون موضوع اشتغالزایی تنها در پرداخت تسهیلات نیست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه اشتغالزایی با قالب‌ها و در طرح‌های مختلف اجرا می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم ضمن توجه به توجیه اقتصادی طرح های اشتغال، برای موفقیت آنها به موضوع توانایی افراد و ظرفیت های بومی و محل سکونت مددجویان نیز توجه کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.