در مراسمی که به ماسبت روز خبرنگار توسط این خبرگزاری ایرنا  برگزار چند تن از خبرنگاران دوره های پیش ایرنا حضور یافته و از خاطرات کار خود در این رسانه سخن گفتند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین در این مراسم با تبریک روز خبرنگار به تمام خبرنگاران سابق و فعلی ایرنا گفت: این خبرگزاری قدیمی ترین خبرگزاری کشور و مرکز جمع آوری خبر است که در سال ۱۳۱۳ بنا به احساس ضرورت جهت جمع آوری اخبار برای رادیو تاسیس شد و از آن زمان دوره های مختلفی را طی کرد.

علی حیدر شاه حسینی افزود: ایرنا به تدریج دفاتر نمایندگی و مراکز خود را نیز در استان های کشور تشکیل داد که در قزوین نیز ابتدا نمایندگی آن در سال ۷۳ و سپس مرکز آن در سال ۷۶ تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در این مدت خبرنگاران زیادی به ایرنا وارد شده و از ان خارج شده اند که اکثر آنها نیز هم اکنون در بخش های مختلف  دولتی و غیر دولتی فعالیت می کنند.

شاه حسینی افزود: ایرنا  رسانه خوب و مناسبی برای هر فرد علاقمند حرفه خبرنگاری است و خوشبختانه با  برخورداری از خبرنگاران متهعد و منصف خود در طی این سال ها توانسته به عنوان رسانه رسمی کشور در مسیر اطلاع رسانی گام بردارد.

وحید مقدم سلیمی رییس سابق خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین، کیانوش کاکاوند، ریحانه جواهری، معصومه فیروزی، هما رحمانی، سمیرا احمدی، مریم کشاورز مسعودیان، سمیرا احمدی، مسعود فرجی، فرید الدین ایوبی، میثم ملکی، حسین رضایی، احمد برخورداری، یوسف احمدی و  محمدرضا خاکپور از جمله خبرنگاران و کارکنان سابق خبرگزاری ایرنا بودند که طی سال های گذشته در این رسانه قلم زده اند و امروز هر کدام از آنها در بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

در کنار خبرنگاران ادوار ایرنا چند تن از مسئولان دولتی و شهری نیز حضور داشتند  که از میان آنها می توان به ابوالفضل یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین، حجت الاسلام سید مهدی حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معصومه مرادیان مدیرکل امور بازرسی استانداری، رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه های استان قزوین، مرتضی علیخانی مدیر مرکز جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، مهدیه سادات قافله باشی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین، حسین بی نیاز مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین و محمد کشاورز رییس بسیج رسانه قزوین اشاره کرد.

 همچنین خبرنگاران و سردبیران  سایر رسانه های استان شامل امیر رجبی مدیر مسئول هفته نامه پیام شهر، میترا بهرامی دبیر سرویس اجتماعی پیام شهر و مسئول پایگاه خبری خبرکده، مصطفی جعفری مدیر نمایندگی خبرگزاری ایلنا، مهناز اسماعیلی سردبیر روزنامه ولایت و دلارام عابدی کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و  امیر ملاحسنی مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر حاضران در این گردهمایی بودند.

۶۰۱۲*۷۳۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.