در ادامه این مطلب می خوانیم: «داود محمدی روز گذشته در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس به مسایل مختلف کشوری و استانی پرداخت و گفت: در آستانه گام دوم انقلاب اعتماد به جوانان بار دیگر برکت خود را نشان داد و سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی توسط غیور مردان سپاه و نیروهای مسلح به وضوح مشخص کرد که ملت ایران زندگی عزتمندانه را با ۴۰ سال استقامت برگزیده‌اند و دنیا را با تمامی عظمت خود به تعظیم واداشته‌اند.
وی افزود: امروز کشور ما در اوج برخورداری از سرمایه‌های عظیم مادی و معنوی قرار دارد و این انصاف و شرط مروت نیست مردمی که هشت سال در مقابل تمام دنیا با قامتی استوار ایستادند و جوانان خود را تقدیم این آب و خاک کردند، اکنون در زیر بار فشار اقتصادی قامتشان خمیده شود.
محمدی در ادامه گفت: سوال اساسی مردم این روزها این است، وقتی به همت جوانان در دفاع از مُلک و مملکت اینچنین امید بخش و عزت آفرینیم که دنیا را یارای مقابله با ما نیست، چگونه است که در داخل برای حل ساده‌ترین مسایل اقتصادی چاره‌اندیشی نمی‌شود؟ چرا مدیران ما با این همه سابقه اجرایی روی کاغذ و برخورداری از حلقه‌های متراکم مشاوران و معاونان، توانایی برنامه‌ریزی برای یک هزار و هفتصد میلیارد تومان نقدینگی سرگردان را در جامعه ندارند؟»


انتخاب سرپرست شهرداری قزوین

یکی دیگر از اخبار داغ این روزهای استان قزوین که در بسیاری از مطبوعات، پایگاه های خبری و فضای مجازی بازتاب ها و واکنش های زیادی به دنبال داشت، انتخاب محمد درافشانی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به سمت سرپرست شهرداری بود.
پیش از این علی صفری به مدت ۲۳ ماه مسئولیت شهرداری قزوین را برعهده داشت که بنا به برخی دلایل از این سمت استعفا کرد.
حواشی پیش آمده در انتخاب سرپرست شهرداری، گزینه های مطرح شده و نظرات موافقان و مخالفان در این خصوص در سطح رسانه ها و فضای مجازی استان بازتاب های زیادی داشت.
پایگاه خبری- تحلیلی شاخص با انتشار مطلبی در این خصوص با عنوان "قزوین، شهری که زیر خنجر سیاست‌زدگی ذبح می‌شود/ تاخت و تاز باند قدرت و تزویر تا کجا" نوشت: «شهر قزوین به گوشت قربانی تبدیل شده که هر روز بنا به منافع جناح‌ها و گروه‌های سیاسی که اکنون بر فضای سیاسی استان می‌تازند نیز ذبح می‌شود».

کوردلانی که نفاق را روسفید کردند

پایگاه خبری صبح قزوین با انتشار مطلبی به اقدامات تروریستی گروهک مجاهدین خلق پرداخته و نوشته است: «خرداد ۱۳۶۰ با اتحاد شوم رجوی و بنی صدر این گروه تروریستی وارد فاز مسلحانه شد و در تظاهراتی ده‌ها نفر به دست این کور دلان به خاک و خون کشیده شدند.
هر چند این گروه تروریستی بعدها به شدت توسط رزمندگان انقلاب اسلامی متلاشی شد اما اعضای باقیمانده آن حتی پس از اتمام جنگ نیز دست از عناد با ملت ایران بر نداشتند به طوری که با اوج گیری نظام جمهوری اسلامی ایران با همکاری دولت های غربی نقش بسزایی در تحریم‌ها، فشار بر ملت ایران، ایجاد فتنه و اغتشاش، ترور و وحشت داشتند».

رهاسازی دست کودک ۱۸ ماهه از چرخ گوشت، آتش سوزی انبار لوازم آشپزخانه در بازار قزوین، تکذیب خبر آلودگی گوشت قرمز به سل حیوانی، برگزاری مسابقات سراسری شطرنج در قزوین و تلف شدن ۱۰۰ راس گوسفند بر اثر مصرف آب مسموم از جمله اخبار پربازدید استان قزوین در رسانه ها و فضای مجازی طی روزهای اخیر بوده است.

۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.