فاطمه خمسه روز سه شنبه در نشست هماهنگی کارشناسان امور زنان جهاد کشاورزی که با حضور فروغ السادات بنی هاشم، مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی و صدیقه  ربیعی مدیر کل امور بانوان استانداری قزوین برگزار شد، افزود: بانوان می توانند در رونق و توسعه فعالیت های کشاورزی از جمله تولید محصولات سالم نقش مهمی ایفا کنند و تلاش داریم با تقویت آموزش ها زمینه فعالیت آنان را در تولید محصولات بیشتر فراهم کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین همچنین اظهار داشت: با احیای کسب و کارهای فراموش شده در حوزه زنان روستایی، تولید محصولات سالم کشاورزی توسط زنان در قزوین توسعه پیدا خواهد کرد.

این مسئول اضافه کرد: دفتر امور زنان وزارت جهاد کشاورزی در مسیر معرفی توانمندی های زنان با انتخاب زنان تسهیل گر نقش موثری ایفا کرده و با تقویت ارتباط زنان با نهادهای متولی می توان به نتایج خوبی رسید.

خمسه تصریح کرد: انتخاب تسهیل گر روستایی از کارهای مهمی برای تقویت کشاورزی در روستاها بوده است و  با اجرای طرح تسهیل گر زنان روستایی زمینه آموزش های لازم مهیا شده و نیازهای کشاورزان این مناطق شناسایی و برآورده شده است.

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.