مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: زنان شاغل و فعال اقتصادی در قزوین همچون نهال های جوان و تازه ای هستند که باید مورد حمایت ویژه قرار گرفته و از شرایط لازم به منظور رشد و توسعه بهره مند شوند.

ه گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه مرادیان روز دوشنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان قزوین که با حضور معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده رییس جمهوری و جمعی از مدیران استان قزوین در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سند ارتقای بانوان در تمام استان ها با حمایت های مختلف به سرانجام رسید و امیدواریم چشم انداز خوبی برای برنامه های زنان در عرصه های مختلف از جمله سیاسی فرهنگی و اجتماعی در سال های آینده باشد.

وی افزود: از نگاه مناسب استاندار در به کارگیری زنان در پست های مختلف مدیریتی تقدیر داریم و حضور زنان در این دیدار نشان از نگاه حمایت گرایانه است و اتفاق های مناسبی در پست های مدیریتی بانوان رقم خورد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین اضافه کرد: زنان شاغل و فعال اقتصادی در قزوین همچون نهال های جوان و تازه ای هستند که باید مورد حمایت ویژه قرار گرفته و از شرایط لازم به منظور رشد و توسعه بهره مند شوند.

مرادیان عنوان کرد: در بین جامعه زنان استان بیشترین بازرسی توسط زنان کارآفرین و صنعتگر انجام می شود که باید حل مشکلات آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در حیطه بازرسی مسائل مختلفی قابل مطرح است و مشکل زنان کارآفرین بیشترین موضوع در این زمینه است و نیاز به توجه ویژه ای دارند؛ باید حمایت های ویژه ای از این بانوان صورت بگیرد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین اضافه کرد: اگرچه ظرفیت بسیار بزرگ کانون زنان بازرگان در استان قزوین برخوردار هستیم اما در حال حاضر تا نقطه مطلوب فاصله داریم و باید نگاه ویژه ای از سوی نهادهای متولی به این بخش صورت بگیرد.

مرادیان گفت: مردان استان قزوین حامی پیشرفت و توسعه زنان هستند و ایجاد این نگاه و رویکرد در حوزه زنان، پیش درآمدی مثبت در راه توسعه استان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.