پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری همزمان با سراسر کشور روز جمعه در استان قزوین برگزار و نتایج آن با شمارش آرا اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: این انتخابات از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ روز جمعه ادامه داشت و صندوق‌های ثابت و سیار رأی گیری در بیمارستان‌های بوعلی، شهید رجایی، قدس، رازی، ولایت و دیگر بیمارستان‌های استان رای‌های شرکت کنندگان را جمع آوری کردند.

فاطمه تیموری افزود: در این دوره از انتخابات، ۲۰ نفر نامزد شده بودند که ۹ نفر از آنان با اکثریت آرا به عنوان هیأت مدیره انتخاب شدند.

وی با اشاره به نتایج به دست آمده در بخش اعضای هیأت مدیره اصلی، گفت: در بخش پرستاران ابوالفضل مهرعلیان با ۱۸۳ رأی، عباس احمدی با ۱۴۹، فرزانه طالبی با ۱۳۵، سهیل مظفری با ۱۳۵، وهب نصیری با ۱۲۶ و مریم اکبر شاهی با ۱۲۳ رأی انتخاب شدند.

تیموری ادامه داد: در بخش بهیاران مهدی ایرانی با ۲۱۶ رأی و محمد ایراندوست با ۱۳۲ رأی و در بخش اطاق عمل و بیهوشی حسین علی نسایی با ۱۷۷ رأی برگزیده شدند.

این مسئول گفت: همچنین محمدرضا احدی با ۱۱۳ رأی و هادی درویشی الموتی با ۱۰۷ رأی به عنوان اعضای عدل البدل پرستار، محمد نوروزی با ۴۲ رأی به عنوان عضو علی البدل بهیاران و رفعت رحمانی با ۴۶ رأی به عنوان عضو علی البدل اطاق عمل انتخاب شدند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به ۲ هزار و ۲۰۰ واجد شرایط رأی دهی در قزوین اظهار داشت: واجدان شرایط شامل کارشناسان رشته‌های پرستاری، بیهوشی، بهیاری، اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی و دندانپزشکی بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.