فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) با اشاره به تعطیلی بخشی از بیمارستان رحیمیان گفت: تعطیلی بیمارستان رحیمیان الوند بی تدبیری شورای سلامت استان است که به نیاز مردم این شهرستان توجهی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی که با حضور اصحاب رسانه در سپاه ناحیه البرز برگزار شد بیان کرد: ما در سیل اخیر، علاوه بر کمک های انسانی، علوفه برای خوراک دام مناطق را نیز تهیه کردیم. از روز اول مجموعه مساجد وارد کار شده و با اطلاع رسانی لازم، بیشترین کمک ها از سوی شهرستان البرز انجام شد. همچنن کارگران با اختصاص یک تا دو روز از حقوق خود کمک های خود را ارائه کردند. سه گروه جهادی و دو موکب و تعدادی نیز به طور خودجوش در لرستان و خوزستان ورود یافتند. در مجموع حدود دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی از شهرستان البرز به مناطق ارسال شد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها اضافه کرد: مطبوعات چراغ راه جامعه بوده و می توانند جامعه را هدایت می کنند و مصداق فانوس دریایی هستند که هم برای مردم و هم برای مسوولان، راهنما هستند.

وی با اشاره به تعطیلی بخشی از بیمارستان رحیمیان افزود: تعطیلی بیمارستان رحیمیان الوند بی تدبیری شورای سلامت استان است که به نیاز مردم این شهرستان توجهی ندارند. دانشگاه علوم پزشکی به دلیل اینکه خدمات مورد نظر خیر  ارائه نمی‌شود خدمات ارائه نمی دهد که به نظر می رسد باید ورود جدی در این امر داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) ادامه داد: متولی سلامت، وزارت بهداشت است که باید وارد کار شده و اختلافات موجود را برطرف نماید. چرا نباید در شهرستان البرز بیمارستان دولتی داشته باشیم. بحث ما مطالبه مردم است. علوم پزشکی باید مستندات مورد نظر مبنی بر تخلف این بیمارستان در ارائه خدمات را تهیه کرده و به دستگاه قضا ارائه دهد.

سرهنگ طاهرخانی همچنین  بیان کرد: هر مسئولی که نمی خواهد با خبرنگاران روبرو شود در واقع ضعف خود را در ارایه عملکرد واقعی نشان می دهد و بیشتر این مسایل متاسفانه به این دلیل است که نگاه انقلابی در انتخابات ما وجود ندارد.

وی گفت: در برخی واحدهای تولیدی مشکلاتی از قبیل اشتغال وجود دارد باید این نگاه برای کارگر وجود داشته باشد که عواید تولید در وهله اول به نفع کارگران است. بسیج کارگری استان نیز طرح های زیادی ارایه داده اند که موجب کاهش هزینه و رونق و افزایش تولید شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.