رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال، شورای امنیت ملی و سازمان لیگ فوتبال ایران برگزاری لیگ برتر نوزدهم را به تهیه الزامات آن از قبیل الکترونیکی کردن بلیط ها و نصب دوربین های مداربسته که الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیاست منوط کرده اند و اگر این الزامات فراهم نشود لیگ ها برگزار نخواهند شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی تاج روز چهارشنبه در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین افزود: امروزه بلیط‌های الکترونیکی در بسیاری از ورزشگاه‌های جهان، مسافرت‌های هوایی و حتی اتوبوسرانی رواج یافته و بسیاری از مشکلات را از میان برده اند.

وی اضافه کرد: در بازی پرسپولیس _ داماش که در ورزشگاه فولاد خوزستان با ظرفیت ۲۰ هزار نفر برگزار شد، ۲ تا سه هزار نفر پشت درهای ورزشگاه باقی‌مانده بودند و اینگونه حواشی نیز همواره در بازی‌های لیگ‌های برتر و جام حذفی وجود خواهد داشت.

این مسئول گفت: در صورتی که بلیط‌ها الکترونیکی شده و مشخصات هر فرد بر روی هر صندلی مشخص شود بسیاری از مشکلات ورود تماشاچیان به ورزشگاه ها مرتفع خواهد شد.

وی گفت: برخی از ورزشگاه های کشور از قبیل آزادی تهران، نقش جهان اصفهان و فولاد خوزستان توانسته اند برخی از الزمات مورد نظر را فراهم کرده و برای برگزاری لیگ برتر اقدام کنند.

تاج افزود: برخی از استان‌های فاقد الزامات مورد نیاز نیز می‌توانند مسابقات را در استان‌های همجوار خود برگزارکنند و اگر استان‌های همجوار نیز فاقد امکانات لازم بودند لیگ‌ها با تعداد تیم‌های کمتر از عرف استاندارد برگزار شوند.

این مسئول تصریح کرد: اگر لیگ ها برگزار نشوند بسیاری از برنامه های صدا وسیما و رادیو تعطیل خواهد شد و مشکلات بیشتری در این زمینه فراهم خواهد آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قزوین ظرفیت، توانمندی و نیروهای لازم برای حضور تیم لیگ دسته یکی و برتری را دارد ولی باید مسئولان و مدیران استان نیز حمایت بیشتری داشته باشند.

تاج گفت: همچنین قزوین می تواند در زمینه راه اندازی فوتبال ساحلی و تقویت فوتسال که هزینه های بسیار کمتری نسبت به فوتبال نیاز دارد اقدام کرده و از استان ها برتر در این زمینه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.