به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان یکی از تیم های پر افتخار ایران است که روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 17 عصر میزبان مس سونگون ورزقان تبریز در دیدار برگشت فینال رقایت های لیگ برتر فوتسال است و با حضور هواداران خود می خواهد سومین قهرمانی این رقابت ها را درو نماید.
این تیم با حمایت هوداران پر شور خود در سال‌ های 1391 و 1395 به مقام قهرمانی و در سال‌های 1389، 1390، 1392 و 1393 مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را به دست آورد.
گیتی پسند همچنین در سال 1391 به مقام قهرمانی و در سال‌های 1392 و 1396 به مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست یافت.
تیم فوتسال گیتی پسند در حالی در فصل جاری به فینال رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور راه یافت که توانست ، در دور مقدماتی این رقابت ها با 67 امتیاز از 26 بازی با اختلاف 12 امتیاز با تیم دوم در صدر جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار گیرد و در همه خطوط خود چه در حمله، دفاع و دروازه در لیگ برتر خوب ظاهر شود و بیشترین برد را از آن خود کند.
نماینده فوتسال اصفهان در لیگ برتر بعد از درخشش در مرحله مقدماتی با اقتدار از مرحله یک چهارم نهایی ، نیمه نهایی و فینال دور رفت عبور کرد و امید آن دارد که پنجشبه هفته جاری در مرحله برگشت فینال این رقابت ها با حضور بازیکنان ملی پوش خود و هواداران پرشورش سومین قهرمانی را بدست بیاورد، قهرمانی که در آستانه سال جدید می تواند برای نصف جهان نوید یک سال ورزشی خوب را دهد که با جاری شدن زنده رود این جشن برای اصفهانی ها به خصوص ورزشی ها دو چندان خواهد شد.
در آن طرف میدان تیم خوب مس سونگون و رزقان تبریز نیز که سابقه قهرمانی در آسیا و ایران را در کارنامه خود دارد برای دفاع از عنوان قهرمانی خود با بازیکنان باکیفیت به دنبال تکرار موفقیت های خود است تا نماینده اصفهان را در خانه شکست دهد.
هفته گذشته دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران بین تیم های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازیکنان هر دو تیم در گلزنی ناکام بودند.
جالب اینکه در دیدار برگشت فینال هیچ کدام از بازیکنان دو تیم مصدوم و محروم نیستند و با ترکیبی کامل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
از نکات جالب این دیدار لغو محرومیت تماشاگران گیتی پسند از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است، پیش از این در دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز در پلی آف لیگ برتر فوتسال که در روز دوم اسفند ماه سال جاری برگزار شد، با حواشی زیادی همراه بود که با توجه به اتفاقات رخ داده از سوی تماشاگران منتسب به تیم میزبان یعنی گیتی پسند کمیته انضباطی رای به محرومیت گیتی‌پسند از حضور تماشاگرانش در دیدار فینال داد.
اما بعد از حضور عراقی‌زاده قائم مقام و مشاوره حقوقی باشگاه گیتی ‌پسند در کمیته انضباطی، این کمیته رای اولیه را لغو کرد و تماشاگران اصفهانی مشکلی برای حضور در دیدار فینال نخواهند داشت.
همچنین بر اساس اعلام رسمی روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی پسند تماشای این دیدار برای هواداران فهیم اصفهانی رایگان اعلام شد تا اگر این تیم پیروز این میدان شد، جشن قهرمانی را با حضور هواداران خود برپا کند.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.