به گزارش ایرنا، محمد ناظم الشریعه روز چهارشنبه پس از برد چهار بر صفر تیم فوتسال ایران برابر روسیه در چهارچوب رقابت های چهار جانبه فوتسال اصفهان در نشست خبری افزود: هر چه تقویم مسابقات لیگ برتر و همچنین برنامه های تیم ملی بهتر و منظم تر تدوین شود موفقیت تیم ملی بیشتر خواهد داشت.
وی ادامه داد: همچنین تقویم بهتر باعث خواهد شد که باشگاهها از بازیکنان ملی پوش خود بهتر بهره گیرند و در جریان رقابت های لیگ برتر فوتسال خللی در فعالیت بازیکنان و باشگاهها ایجاد نشود.
ناظم الشریعه اضافه کرد: این هماهنگی و برنامه ریزی را بطور بهتر و فراگیرتری در لیگ برتر فوتبال کشورمان مشاهده می کنیم و این موضوع باید برای فوتسال نیز باید رخ دهد.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات چهارجانبه اصفهان با حضور چهار تیم قدرتمند جهان به خوبی برگزار شد، البته انتظار داشتیم سالن 6 هزار نفری 25 آبان اصفهان بطور کامل پر شود.
او گفت: متاسفانه بدون تمرین در این مسابقات حضور یافتیم و بازیکنان ما تحت فشار بودند و همین امر باعث شد که مصدومیت هایی برای بازیکنان و از جمله برای حمید احمدی رخ دهد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: سعی کردیم در این مسابقات به جوانگرایی روی بیاوریم و ایده های جدیدتری در زمین پیاده کنیم .
تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات فوتسال چهارجانبه که در اصفهان جریان داشت با نتیجه چهار بر صفر برابر تیم ملی روسیه به برتری رسید.
گل های تیم ملی فوتسال ایران توسط مهدی جاوید ( 2 گل) ، علیرضا رفیعی و محمد شجری وارد دروازه روسیه شد.
مسابقات چهارجانبه اصفهان با حضور تیم های ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان که هر 4تیم از 10کشور برتر فوتسال در دنیا هستند از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شد و تا امروز چهارشنبه ادامه داشت.
آخرین دیدار این رقابت ها بین ایران و روسیه امروز روز چهارشنبه برگزار ‌شد.
ت 6020 / 7150 /
خبرنگار: علیرضا حکیمیان** دریافت کننده: علی نعمانی ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.