سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: در آینده نزدیک تمام معوقات شرکت "فرنخ و مه‌نخ" استان قزوین تسویه می‌شود.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: شرکت فرنخ و مه‌نخ استان قزوین از اواخر دهه 80  با مطالبات کارگری و مشکلات دستمزد معوقه مواجه بودند.

وی با اشاره به بدهکاری این شرکت به میزان بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال به ۴۵۰ نفر از کارگران افزود: پرداخت مطالبات و تسویه کامل با کارگران  شرکت فرنخ و مه‌نخ در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد ریال از مطالبات کارگران فرنخ و مه نخ پرداخت شده و به زودی تمام معوقات این دو شرکت تسویه می‌شود.

حبیبی مطرح کرد: برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، بانک ها و دستگاه قضایی در پرداخت مطالبات کارگران و تسویه کامل با آنها همکاری و نقش ارزنده‌ای ایفا کرده‌اند.

معاون استاندار با اشاره به تحقق شعار رونق تولید و تاکید مقام معظم رهبری در تحقق این شعار افزود: لازم است همه مسئولان در راستای رفع مشکلات و موانع پیش روی کارگران گام برداشته تا شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.