به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز سه شنبه در نشست شورای قضایی استان قزوین که در اداره کل پزشکی قانونی برگزار شد،افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود به دستگاه قضا برای مقابله با اخلالگران بازار و مفسدان اقتصادی دستور ویژه ای را صادر کردند و باید همه از مدیران تا مردم برای اجابت این دستور اقدام کنیم.
وی اظهار داشت: همه ما در به وجود آمدن این وضعیت نامناسب اقتصادی مقصر هستیم و باید اعلام کنیم که در انجام وظایف خود کوتاهی کرده ایم و برای جبران آن با جدیت تمام باید وارد عرصه عمل شویم.
حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی در تهران تشکیل شده است و قزوین نیز باید پرونده های دانه درشت خود را در این زمینه به تهران ارسال کند.
وی همچنین گفت: دستگاه های مرتبط با دادگستری از جمله تعزیرات حکومتی باید کشف انبارهای محتکران را در حاشیه شهرها و شهرک های صنعتی را در دستور کار قرار داده و از ظرفیت نیروهای اطلاعات، سپاه و مردم نیز در این زمینه استفاده کنند.
رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: دستگاه قضایی آماده پشتیبانی از اداره کل تعزیرات حکومتی است و هیچ محدودیتی برای نظارت بر بازار وجود ندارد.
حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری هیچ فردی در برخورد قانونی با مفسدان مستثنی نیست و باید با سرکشی ونظارت جدی آرامش را به بازار بازگرداند.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.