به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در نشست مشترک مسئولان انتظامی و قضایی استان قزوین افزود:در شرایطی که دشمنان هجمه های گوناگونی علیه کشور براه انداخته اند باید وحدت و انسجام داخلی را حفظ کنیم و نگذاریم فرصت طلبان موجب تفرقه و دو دستگی در جامعه ما شوند.
وی در ادامه با تبریک هفته قوه قضاییه،خاطرنشان کرد: شهید بهشتی پایه گذار یک نهضت نوین در دستگاه قضایی کشور ما بود که آثار مثبت آنرا از ابتدای انقلاب تاکنون مشاهده می کنیم.
زاهدی خاطرنشان کرد: ایده ها و رویکردهای شهید بهشتی باید با قوت بیشتری پیگیری و عملی شود.
استاندار قزوین یادآور شد: دشمنان در سال 60 شخصیت های بسیار ارزشمندی را از انقلاب گرفتند و در هفتم تیرماه نیز یکی از بهترین شخصیت های ما یعنی شهید بهشتی به شهادت رسیدند.
زاهدی همچنین به سالروز سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی با کمک منافقین تلاش کردند با ترور شخصیت های مهم به نظام اسلامی آسیب بزنند اما با تربیت انسانهایی توانمند و متعهد این توطئه خنثی و به شکست ختم شد.
استاندار قزوین در ادامه با بیان اینکه امروز هجمه علیه دستگاه قضایی بیش از گذشته شده است،اظهار داشت: با نادیده گرفتن خدمات ارزشمند این قوه مسیری است که دشمن ترسیم کرده تا از این طریق به نظام و انقلاب آسیب بزند.
وی همچنین گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در ایجاد امنیت نقش بی بدیلی دارند اما انتظار می رود سایر دستگاهها و مردم نیز نقش خود را جدی بگیرند و در این امر مهم سهیم شوند و همکاری کنند.
زاهدی تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را ضامن حفظ امنیت در جامعه دانست و در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی باید پناهگاه مردم ضعیفی باشد که حقشان ازسوی فرصت طلبان نادیده گرفته می شود که البته در این راستا کارهای ارزشمندی صورت گرفته که باید تداوم یابد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.