به گزارش ایرنا، سردار رضا بنی اسدی فر روز دوشنبه در محل انبار کالای احتکار شده در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به نوسانات اخیر بازار و در راستای مبارزه با محتکران و مخلان نظام اقتصادی و بازار در کشور و استان کرمان، اقدامات جدی شناسایی انبارهای احتکار کالا آغاز شده و با جدیت ادامه دارد.
وی تصریح کرد: پلیس با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و با پشتیبانی های جامعه اطلاعاتی، دستگاه قضایی و بسیج در حوزه شناسایی انبارهای احتکار کالا و برخورد با محتکران و مخلان نظام اقتصادی اقدام می کند.
وی با تاکید بر اینکه امیدواریم دستگاه قضایی نیز در اسرع وقت به این پرونده ها رسیدگی کند، ادامه داد: محتکران و مخلان نظام اقتصادی منافع و مصلحت جامعه را در نظر نمی گیرند و برای خود و دیگران مشکل ایجاد می کنند.
سردار بنی اسدی فر تاکید کرد: همکاری مردم در انتقال اخبار و اطلاعات درباره انبارهای کالاهای احتکار شده به مجموعه های امنیتی و پلیس کمک می کند که در شناسایی و برخورد با این انبارها با سرعت بیشتری اقدام کنند.
وی تاکید کرد:شماره تلفن های 110 پلیس، 130 پلیس آگاهی و 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت گزارشات مردمی درباره هرگونه تخلف اقتصادی است.
فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: پلیس با هدف گزاری مناسب و متناسب با تهدیدات روز و با هم پوشانی سایر نهادهای دست اندرکار، برخورد مناسبی را با مخلان نظام اقتصادی خواهد داشت.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.