ارسلان میری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن روز جهانی قدس افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان کرمان اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی ادامه داد: در این راستا 12 اکیپ گشت و بازرسی فعال متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اجرای احکام و نماینده های مراکز بهداشت، بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند.
وی اضافه کرد: بیشترین بازرسی ها از مراکز عرضه زولبیا، حلیم و آش و همچنین رستورانها انجام شده و در حال حاضر 28 پرونده در حال رسیدگی و بقیه پرونده ها مختومه شده است.
وی تصریح کرد: برخی واحدهای صنفی که مشکلات بهداشتی زیادی داشته باشند بلافاصله با دستور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی پلمب شده و تا مادامی که مشکلات بهداشتی واحدها را مرتفع نکنند آن واحد صنفی بازگشایی نخواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه میزان محکومیت واحدهای متخلف 26 میلیون و 550 هزار ریال بوده است عنوان کرد: این بازرسی ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان کرمان قرار دارد و بعد از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت و موضوعات ابلاغی بالا دستی، گشت های مشترکی با سازمان های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان برگزار می شود.
مردم استان کرمان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند یا از طرق سامانه پیامکی 30009651 تعزیرات حکومتی گزارش ها و شکایت های خود را به این سازمان ارسال کنند.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.