مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: تمام امکانات و تجهیزات تفریحی شهر بازی‌ها و پارک‌های بازی باید با نظارت سازمان استاندارد نصب و مورد بهره برداری قرار بگیرند.

سیروس صارمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا قزوین بیان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده از  امکانات موجود در اماکن تفریحی بیشتر احساس می شود.

وی گفت: کارشناسان و بازرسان استاندارد استان با بازدیدهای دوره‌ای از این تجهیزات، نسبت به پلاک گذاری و نصب مشخصات کیفی دستگاه‌ها اقدام و هشدارهای لازم را به پیمانکاران خواهند داد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین اظهار کرد: در برخی موارد به‌دلیل عدم رعایت موارد استاندارد توسط بهره برداران و به منظور جلوگیری از ایجاد سانحه برای شهروندان، خصوصا کودکان و نوجوانان، امکانات و تجهیزات تفریحی غیر استاندارد، در سطح استان جمع‌آوری می‌شود.

صارمی با اشاره به مصوبات کارگروه‌های تخصصی استاندارد در استان ابراز کرد: خوشبختانه مصوباتی که در این جلسات به تصویب رسید بسیار مناسب بود و کلیه شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح استان را ملزم به رعایت موارد ایمنی در زمان نصب و بهره برداری از این تجهیزات کرده است.

وی در پایان با اشاره به پوشش صددرصدی استاندارد در محصولات تولید شده واحدهای صنعتی استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی کالاهای تولیدی استان که مشمول استانداردهای اجباری هستند وضعیت قابل قبولی دارند و همکاری و تعامل مدیران بخش خصوصی با کارشناسان و بازرسان استاندارد نه تنها موجب ارتقا کیفیت شده بلکه در عمل به افزایش رضایت مشتریان در بازارهای هدف نیز منجر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.