دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین گفت: در استان قزوین بداخلاقی‌ها را داریم و هنوز نتوانسته‌ایم کار سیاسی را نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی جولاده‌نیکو در نخستین مجمع عمومی حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان البرز اظهار کرد: به تقویت کارگروهی و جمعی اعتقاد دارم؛ موضوعی که در استان قزوین کم اتفاق افتاده و پیگیر تحقق این موضوع هستیم تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی انجام کار گروهی در بخش‌های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی و غیره را ضروری دانست و افزود: اگر نگاه صرف به احزاب را در نظر نگیریم، گروهی هستیم که توانمندی‌هایی داریم و باید به عرصه ظهور برسانیم تا بتوانیم به معنای واقعی کلمه یک حزب را اثبات کنیم.

دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین ادامه داد: برخی اوقات احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب جر و بحث‌هایی بر سر مسائلی  دارند که آن مسائل به درد مردم هم نمی‌خورد.

جولاده‌نیکو اضافه کرد: از اعتقادات شخصی و آنچه که تعریف شده عدول نمی‌کنم اما اگر هر حزب، جناح و گروهی بخواهد حرکت عام‌المنفعه انجام دهد که مثمرثمر باشد با همان مجموعه کمک می‌کنم و در مرحله اجرایی گام خواهم برداشت.

وی با بیان اینکه معنای واقعی حزب فقط توسعه سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: در اساسنامه و مرامنامه بر توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید شده که دومورد آخر را رها کرده‌ایم و صحبت از بحث سیاسی کرده‌ایم.

این مسئول کار سیاسی را نیازمند فرهنگ‌سازی ذکر و تصریح کرد: در استان قزوین بداخلاقی‌ها را داریم و هنوز نتوانسته‌ایم کار سیاسی را نهادینه کنیم.

دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین افزود: احزاب مختلف استان قزوین باید از توانمندی‌های بسیار زیادی که دارند، استفاده کنند و اقدامی انجام دهند که کارنامه‌ای در برابر انتقاد دیگران داشته باشند.

جولاده‌نیکو بر قرار دادن نقاط مشترک احزاب استان قزوین با یکدیگر با توجه به فعال شدن برای انتخابات تاکید و ادامه داد: باید نقاط ضعف را کنار گذاشته و با تحمل یکدیگر و به عبارتی بهتر، با افتخار کردن به وجود هم آنچه در تفکر همدیگر است را به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.