رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: نباید به کارگزاران نظام و دلسوزانی که آمادگی دارند تجربیات و توانمندی‌های خود را برای پیشرفت کشور به میدان بیاورند، برچسب‌های گوناگون زده شود.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی عصر امروز در جلسه‌ای با فعالان سیاسی و تشکل‌های مردم‌نهاد استان سمنان، اظهارداشت: در استان سمنان و شهرستان شاهرود که میزبان رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید خواهد بود نیز همه باید با همفکری و وحدت دست به دست هم بدهیم تا حضور مردم کنار مسوولان، پیام قوی منطقه‌ای و بین‌المللی در راستای تثبیت و اقتدار نظام به ارمغان داشته باشد.

واعظی با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی در دوران انتخابات باید پس از پایان انتخابات به اتمام برسد و همه در راستای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنند، خاطرنشان کرد: دولت به آحاد مردم، گروه‌ها و جریان‌های فکری تعلق داشته و ما باید صدای همگان را بشنویم اما در مدیریت‌های اصلی باید کسانی را برگزینیم که مشی و نگرش دولت که نظر اکثریت مردم است را قبول داشته و در راستای اهداف آن تلاش کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: باید مدیران و مسئولان کشور براساس شایستگی‌ها و توانمندی‌ها انتخاب شوند و نباید به کارگزاران نظام و دلسوزانی که آمادگی دارند تجربیات و توانمندی‌های خود را برای پیشرفت کشور به میدان بیاورند، برچسب‌های گوناگون زده شود.

واعظی  با اشاره به وعده‌های رئیس جمهور به مردم در دوران انتخابات، اظهار داشت: رئیس‌جمهور همواره نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم تأکید داشته و هرگز از وعده‌های خود به مردم عقب‌نشینی نکرده و تا آخر پای قول‌های خود به مردم ایستاده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تأکید کرد: همه مسئولان و اعضای دولت متعلق به ملت ایران هستند و به خدمت خود به این ملت افتخار می‌کنند.

واعظی با اشاره به اینکه اختلافات سیاسی هرگز نباید در خدمت‌رسانی به مردم خللی ایجاد کند، گفت: دولت تدبیر و امید در خدمت‌رسانی به مردم هیچ خط و مرزی را نمی‌شناسد و معتقدیم همه کسانی که در سراسر کشور به گونه‌ای اعضای دولت به شمار می‌روند باید به وظیفه خود در راستای خدمت به مردم عمل کرده و در این مسیر تلاش کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به شرایط کشور پیش از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید، افزود: کشور پیش از دولت یازدهم با رشد منفی و تورم بالا روبرو بود و دولت یازدهم تلاش خوبی در مهار تورم و افزایش رشد، به انجام رساند و توانست بیش از دو سال تورم را کنترل کند. اکنون نیز سیاست و رویکرد دولت در زمینه مسایل اقتصادی تغییر نکرده و ما باید تلاش کنیم از فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور به خوبی استفاده کنیم.

واعظی با بیان اینکه دولت همواره از نقد دلسوزانه استقبال کرده و حاضر به شنیدن نقد است، گفت: متأسفانه در برخی موارد انتقاد از دولت جای خود را به تخریب و توهین می‌دهد. دولت نسبت به مشکلات و مسایل استان سمنان به خوبی آگاه است و نسبت به رفع این مشکلات اهتمام و جدیت دارد.

پیش از سخنان واعظی چند نفر از فعالان سیاسی و نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد استان سمنان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پیرامون مسایل مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این استان پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.