به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام مهدی حسینی روز یکشنبه با اشاره به اهمیت سواد رسانه‌ای،تصریح کرد: امروزه داشتن سواد رسانه‌ای از نیاز‌های ضروری جامعه محسوب می‌شود و یکی از تعاریف مهم سواد رسانه‌ای کسب دانش و بینش لازم در برخورد با محتوای پیام‌هایی است که با آن‌ها مواجه می‌شویم.
وی افزود: برای فراگیر شدن سواد رسانه‌ای در جامعه 2 حوزه آموزش و تولید محتوا باید بیشتر موردتوجه قرار بگیرد، از این‌رو نشست یاد شده در قزوین برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یادآور شد: در دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، مرکز دیجیتال استان قزوین با توجه به فعالیت‌های این حوزه و برگزاری نشست‌های تجربه نگاری به‌عنوان دبیرخانه برتر استانی همایش سواد رسانه‌ای مورد تقدیر قرار گرفت.
وی تأکید کرد: همچنین سه پژوهشگر قزوینی توانستند در این همایش رتبه‌های برتر را کسب کنند که این نشان از ظرفیت بالای قزوین در عرصه سواد رسانه‌ای دارد.
نشست سواد رسانه‌ای تولید محتوا، آموزش با حضور امید علی مسعودی عضو هیئت ‌علمی دانشگاه سوره، روز سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری از ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات قائم شهرداری منطقه 2 برگزار می‌شود.
شرکت‌کنندگان در این همایش گواهی حضور دریافت می‌کنند و از پژوهشگران برتر سواد رسانه نیز در این نشست تقدیر به عمل می‌آید.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.