به گزارش ایرنا، فاطمه کرمپور روز چهارشنبه در بازدید از انجمن های فرهنگی و هنری استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری در تحرک و پویایی فعالیت های فرهنگی و هنری سهم بسزایی دارد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سهم خود در این عرصه نقش آفرینی می کند.
وی بیان کرد: ظرفیت خوبی در بخش زیرساخت های فرهنگی و هنری استان بوشهر وجود دارد که با داشتن هنرمندان مستعد باید شرایط را برای کسب مقام های برتر در سطح ملی و بین المللی فراهم کرد.
کرمپور اظهار داشت: هنر بهترین شیوه برای انتقال فرهنگ است که باید بخوبی از این ظرفیت استفاده شود.
وی یادآور شد: احیای فرهنگ ایرانی اسلامی از وظایف همه افرد جامعه است و در این ارتباط انجمن های فرهنگی و هنری باید با یک برنامه ریزی منسجم نقش مهم و اساسی خود را بیشتر ایفا کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: انتظار است با همدلی و هم افزایی علاوه بر اجرای برنامه ها و سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط انجمن های فرهنگی و هنری در حل مسائل و مشکلات موجود نیز گام اساسی برداشته شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازید امروز خود از انجمن هایی فرهنگ و هنری متنوعی از جمله انجمن های خوشنویسان، موسیقی، هنرهای تجسمی و نمایشی بازدید و در باره برگزاری کلاس‌ها و فعالیت‌های انجمن ها با فعالان این عرصه گفت و گو کرد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.