به گزارش ایرنا، در این راهپیمایی که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین انجام شد، گروه های اجتماعی و اقشار مختلف مردم با سر دادن شعارهایی از اقدام اخیر مقامات کشور در رابطه با برجام حمایت کردند.
آنان هم چنین با سرداد شعار مرگ بر آمریکا، ضمن محکوم کردن اقدامات این کشور در خروج از برجام و ادامه تحریم ها ، خواستار اقدام عملی کشورهای اروپایی در ارتباط با ایران شدند.
بیانیه شورای عالی امنیت ملی خروج یک طرفه و غیرقانونی آمریکا در سال گذشته از توافق برجام (برنامه جامعه اقدام مشترک) پس از مذاکرات هسته‌ای با کشورهای موسوم به 1+5 را نماد آشکار نقض مصوبات و تعهدات بین المللی می داند که متاسفانه تاکنون هیچ گونه عکس العملی را از سوی کشورهای اروپایی به دنبال نداشته است.
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این خصوص آمده است که این راهپیمایی نمایش پشتوانه مردمی از تصمیم اخیر مسئولان نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی است که مقابله مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بد قولی های طرفین مذاکره محسوب می شود.
رییس جمهور کشورمان هفته قبل با مهلت 60 روزه به طرفین مذاکرات هسته ای خواستار اجرای دقیق مفاد برجام شد و آنها را به رعایت تعهدات و قوانین بین المللی دعوت کرد.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.