معصومه مرادیان روز چهارشنبه در حاشیه حضور استاندار قزوین در سامانه سامد برای پاسخگویی به تماس های مردم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از مدیران با تمایل خود حاضر به پاسخگویی به مشکلات مردم در سامانه سامد هستند و تعداد بسیار کمی از مدیران نیاز به دعوت برای حضور در سامد را دارند.
وی یادآور شد: پیش از حضور مدیران اجرایی مربوطه در سامانه سامد، روابط عمومی استانداری زمان برقراری ارتباط تلفنی مردم با آنان را اطلاع رسانی می کند.
مرادیان گفت: سامانه سامد آسانترین راه برای بیان مسایل و مشکلات مردم با مدیران دستگاه ها است که از جانب مردم مورد استقبال واقع شده و از طرفی چون پیگیری این امور خارج از بروکراسی اداری صورت می گیرد و در حداکثر سرعت به نتیجه می رسد بهترین راه رفع مشکلات مردم می باشد.
وی یادآور شد: نهاد ریاست جمهوری بر فرآیند پاسخگویی این سامانه به طور مستقیم نظارت داشته و همه فایل ها به صورت مستقیم به سمع مسئولان این نهاد می رسد و اگر امور در استان قابل پیگیری نباشد، نهاد ریاست جمهوری ورود کرده و در رفع مشکلات مردم پیش قدم خواهد شد.
مدیرکل بازرسی، نظارت برعملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: حدود سه هزار و 500 تن از شهروندان قزوینی سال گذشته با سامانه سامد ارتباط برقرار کرده اند و در 70 جلسه با مدیران دستگاه های اجرایی مسایل و مشکلات خود را مطرح ساختند.
سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) با شماره 111 فرصتی برای اعلام نظرات، درخواست ها و پیشنهادات شهروندان به مدیران دولت است و درخواست های مطرح شده در آن با ارایه کد به تماس گیرندگان قابلیت پیگیری دارد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.