به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در نشست جامعه مداحان افزود: یکی از عوامل مهم برگزاری دیدار مداحان با مقام معظم رهبری از زمان ریاست جمهوری ایشان است که این مهم نشان دهنده مقبولیت و کسوت ایشان در این زمینه است.
وی اظهار داشت: جایگاه مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و رسالت آنان در ترویج معارف اسلامی و انقلابی که با استفاده از هنر شعر و مدیحه سرایی اجرا می شود والا و ارزشمند است و این جایگاه چندین بار در سخنان مقام معظم رهبری هم مطرح شده است.
وی افزود: مقام معظم رهبری ذاکران و مدیحه سرایان حسینی را «سرمایه و ذخیرهای برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب خوانده اند و همواره تاکید داشته اند که از این سرمایه باید در جهت اهداف حسینی و فاطمی و تبیین معارف انقلاب استفاده شود.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین گفت: جبهه سازی نیروهای انقلاب اسلامی که جامعه مداحان را هم تشکیل می دهند یکی از نیازهای ضروری استان است، هر چند که این مهم تا حدود زیادی در زمینه مداحان انجام شده و باقی مانده گروه ها و اقشار هم باید این جبهه سازی را انجام دهند.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: باید بتوانیم در زمینه های مختلف با تولید محتوای مناسب در مقابله توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم و به تعبیر مقام معظم رهبری باید در عرصه های مختلف آرایش نظامی بگیریم.
وی تصریح کرد: اقدامات رسانه ای مداحان و هیئت های مذهبی را می توان در ذیل همین موارد تعریف کرد.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری تمامی نهادهای انقلابی در جبهه سازی نیروهای انقلاب اسلامی موفق تر عمل کنیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.