به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام روز یکشنبه در گردهمایی مبلغان ماه مبارک رمضان در مهدیه امام خمینی (ره) افزود : مبلغان و روحانیون برای نشر معارف اسلامی در محافل دیگر از جمله بازار ، مغازه ها ، مدارس، مزارع ، حضوری متواضعانه و مهربانانه داشته باشند.
به گفته وی، دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام با تمام توان به میدان آمده است از این رو مبلغان و روحانیون تنها به منبر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بسنده نکنند.
وی تصریح کرد : برای نشر علوم دینی به ویژه در ماه مبارک رمضان، مبلغان به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، فعال باشند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد : بالا بردن حساسیت جامعه نسبت به منکر در جامعه از وظایف روحانیون و مبلغان دینی است.
نکونام بیان داشت : آنچه که باید در تبلیغ از سوی مبلغان مورد تاکید قرار گیرد بیان احکام نورانی خداوند از جمله واجبات و محرمات است که باید به ‌درستی برای مردم تبیین شود تا مردم مرز بین حلال و حرام خدا را بدانند.
وی با بیان اینکه وظیفه و رسالت روحانیون و مبلغان تبیین مقطع تاریخی امروز است، گفت: امروز ایران اسلامی در یک مقطع حساس قرار دارد و 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته است و نباید اجازه داد مشکلات و بی‌تدبیری‌ برخی از مسئولان پای نورانیت اسلام نوشته شود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: این بیانیه یک منشور مهم و عمیق برای چهل سالگی دوم انقلاب است اما نباید به این بیانیه فقط نگاه سیاسی داشت بلکه این بیانیه سیاسی و دین مدارانه است
به گزارش ایرنا، در این نشست جمعی از طلاب، استادان حوزه علمیه و مبلغان دینی برای حضور در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان حضور داشتند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.