مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ظرف هفته‌های آینده مطالبات فرهنگیان صفر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، خیرالله رحمانی در همایش گرامیداشت مقام معلم شهرستان آبیک اظهار کرد:  16 هزار فرهنگی فرهیخته استان قزوین کارهای بزرگی انجام دادند که در رساندن فرزندان این استان به مراتبی از حیات طیبه نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: معلمان دغدغه فرزندان جامعه و آینده بهتری را دارند این در حالی است که نباید دغدغه حقوق، معیشت، فضا و امکانات و مشکلات مدارس را داشته باشند.

رحمانی اضافه کرد: اولویت نخست مردم و مسئولان باید آموزش و پرورش باشد چرا که آینده در سیمای امروز آموزش و پرورش می‌تواند نمایان شود.

وی خاطرنشان کرد:اگر طالب آینده و فردای بهتر هستیم باید به سیمای علمی تماشا کنیم؛ اگر آموزش و پرورش خوب باشد، می‌توانیم آینده درخشان داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ماموریت داریم فرزندان جامعه را به مراتبی از حیات طیبه برسانیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: رساندن دانش آموزان به مراتبی از زندگی پاک و سالم، نیازمند توجه به تمام ابعاد تربیت است.

رحمانی ادامه داد: به علت محدودیت‌ها در خیلی از مدارس با تربیت تک ساعتی مواجه هستیم چرا که شرایط و امکانات لازم وجود ندارد.

وی اضافه کرد: خیلی از دانش آموزان دختر از فقر حرکتی و ناهنجاریهای جسمی رنج می‌برند این در حالی است که به زیرساخت‌ها فضاهای مناسب و امکانات سخت افزاری نیاز داریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.