به گزارش ایرنا مرتضی سمیعی روز یکشنبه در کنگره سه هزار شهید استان قزوین که در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شده است افزود: دیروز شهدا در برابر استکبار با اهدای ارزشمندترین دارایی یعنی جان خود ایستادگی کردند و امروز حیات معنوی، وصیت نامه شهدا و آرمان های شهدا ما را در برابر دشمنان یقینا پیروز می کند.
وی افزود: همکاران فرهنگی استان دیروز در جنگ سخت مقابل دشمن ایستادند و امروز در جبهه جنگ نرم به مدد شهدا با همه وجود ایستادگی می کنند.
این مسئول اضافه کرد: در این ایام آموزش و پرورش با برگزاری 276 یادواره دانش آموز و 57 شهید فرهنگی بهرمندی از این حیات فرهنگی را به آموزشگاه ها برد و تولید 14 اثر هنری و چاپ دو جلد کتاب از زندگی نامه دانش آموزان و فرهنگیان عزیز و اجرای سرود سه هزار نفری و گفتنمان های تحت عنوان دفاع دیروز و وظیفه امروز و برگزاری نمایشگاه ها و دوره های ضمن خدمت را در دستور کار قرار گرفت.
سمیعی افزود: در برگزاری این کنگره کمیته آموزش و فرهنگ برعهده آموزش و پرورش استان قزوین بود و باید از زحمات و تلاش های تمامی معلمان و فرهنگیان در برگزاری با شکوه این کنگره قدردانی کرد.
کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین از امروز در نمایشگاه های بین المللی استان قزوین آغاز به کار کرده و تا 24 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.