به گزارش ایرنا این برنامه توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به منظور ایجاد شور و نشاط و افزایش شادابی در بین خانواده ها در سینما تابستانه فدک بوستان ملی باراجین برگزار شد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این جشنواره گفت: نشاط و شادابی خانواده ها، آشنایی نسل جدید با بازیهای مهیج و سالم قدیمی و ترویج ورزش از جمله اهداف جشنواره آسمان رنگارنگ است.
محمد درافشانی افزود: یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری آموزش فرهنگ شهروندی به مردم در حوزه های مختلف است، در همین راستا جشنواره بزرگ شهروندی شهر سبز با رویکرد توجه به نواحی منفصل اجرا خواهد شد.
وی گفت: برنامه های مختلف دیگری با هدف ارتقای نشاط اجتماعی همچون جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی، خانواده سالم،صبحانه سالم، آسمان رنگارنگ در طول سال براساس زمانبندی مشخص، اجرا می شوند.
نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره هایی نظیر آسمان رنگارنگ فرصت مغتننی است تا شهروندان با کمترین هزینه لحظات خوشی را کنار خانواده سپری کنند.
سیده حمیده زرآبادی افزود:فراهم کردن وسیله ایاب و ذهاب رایگان برای حضور شهروندان نواحی منفصل شهری در این جشنواره از اقدامات خوب شهرداری قزوین است که موجب حضور گسترده مردم در این جشنواره شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این جشنواره گفت:جشنواره پرواز بادبادک ها با محوریت خانواده توسط مجموعه مدیریت شهری قزوین برگزار شد و آسمان قزوین به دست توانمند شهروندان خوب قزوین، رنگین شد.
مهدیه سادات قافله باشی افزود:استقبال پرشور از جشنواره هایی نظیر پرواز بادبادک ها و صبحانه سالم نشان دهنده علاقه مندی شهروندان به برنامه های شهرداری و شورای پنجم قزوین است.
وی گفت: ایجاد نشاط اجتماعی با کمترین هزینه برای خانواده ها یکی از رویکرد های مهم شهرداری و شورای شهر است و معتقدیم همه باهم درکنار هم باید به شادی بپردازیم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.