در این مطلب می خوانیم: شرکت تولی‌پرس تولیدکننده و توزیع‌کننده مواد شیمیایی، داروئی و آرایشی است که تا پایان سال مالی 1389 متعلق به گروه سرمایه‌گذاری البرز بوده و در سال مالی 1390 به بخش خصوصی واگذار شد.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به بررسی اقلام ترازنامه شرکت تولی پرس، پس از واگذاری (سال مالی 1390) شاهد روند کاهشی اقلام دارایی‌های ثابت این شرکت‌ها هستیم چون مبلغ دارایی‌های ثابت شرکت در پایان سال مالی 1389 نسبت به پایان سال مالی 1396 کاهش یافته و لازم به توضیح است شرکت در سال مالی 1390 معادل 1.081 میلیون ریال از دارایی‌های ثابت خود را به فروش رسانده است و علت روند کاهشی دارایی‌های ثابت مشهود شرکت احتمالا تجدید نشدن ارزیابی دارایی‌های شرکت بوده که این افزایش استهلاک انباشته را شامل شده است.
زرآبادی با بیان اینکه اخذ تسهیلات مالی کوتاه‌مدت (یک ساله) ریسک بالایی برای شرکت دارد، اظهار کرد: با توجه به بررسی صورت گرفته از ترازنامه شرکت، پس از واگذاری تولی‌پرس تسهیلات مالی دریافتی شرکت به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.
تولیدکنندگان از صادرکنندگان حرفه ای بهره بگیرند، سرمازدگی باغ های قزوین به شدت و گستردگی پارسال نیست، اجازه گرانفروشی در ارایه خدمات درمانی را نخواهیم داد، بهره برداری از خانه تئاتر قزوین در سال جاری، قاتل مرد دلار فروش در انتظار حکم دادگاه و ... از دیگر مطالب این شماره روزنامه ولایت است.
روزنامه ولایت در قزوین با مدیر مسئولی عبدالعظیم موسوی منتشر می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.