به گزارش ایرنا؛ فرماندار ساوجبلاغ در نشست انتخابات اعضای هیات رئیسه شرکت تعاونی توسعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: تاسیس این شرکت حاصل سه سال پیگیری و تلاش است .
وی اظهار داشت: امیدواریم با تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان ساوجبلاغ بتوانیم از ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی برای عمران، آبادانی و توسعه این خطه استفاده شود.
ابوالقاسم پالیزگیر گفت: انجام طرح های عمرانی و آبادانی در شهرها و روستاها، سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای به صورت شرکت مادر تخصصی و بهره برداری از طرح های تولیدی، توزیعی و خدماتی از جمله وظایف شرکت تعاونی توسعه و عمران ساوجبلاغ است .
وی افزود: با توجه به اینکه شرکت تعاونی توسعه عمران می تواند نقش به سزایی در ایجاد اشتغال داشته باشد لذا از اعضای این تعاونی انتظار می رود با جدیت تمام برای تامین منافع مردم در سطح شهرستان گام بردارند.
فرماندار ساوجبلاغ ضمن تاکید به نقش موثر تعاونی‌ها در جلب مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها از اعضای این تعاونی خواست برای جلب اعتماد مردم سود سهام را به جای سالانه، هر چند ناچیز و به میزان یارانه آنها ماهانه پرداخت کنند تا مشارکت مردم باتعاونی‌ افزایش یابد.
پالیزگیر با اشاره به قانون تاسیس شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی که در سال 1389 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است گفت: رشد و توسعه اقتصادی کشور در گرو اجرای پروژه های مختلف زیر ساختی و تولیدی و خدماتی با مشارکت مردم است .
در این نشست پرویز بیک زاده به عنوان رئیس هیات مدیره ، سعید منصورزارع به عنوان نائب رئیس ، سید عباس عرب به عنوان منشی و یزدان تواضعی به عنوان بازرس شرکت تعاونی توسعه شهرستان ساوجبلاغ انتخاب شدند.
9933/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.